  • 31. Data: 2009-06-28 20:39:01
    Temat: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
    > widać już na karcie debetowej.

    To super. Jutro przetestuję na sobie. Jeszcze na początku zmienię sobie
    debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-06-28 21:08:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 28 Jun 2009 22:39:01 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jeszcze na początku zmienię
    > sobie debetówkę na jakąś ładną i już w ogóle będzie fajnie :)

    Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
    jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
    nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

    Xenocide

  • 33. Data: 2009-06-28 21:14:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Hmmm nie kumam. Przecież karty używając się niszy, więc chyba lepiej
    > jak jest nieładna, bo raz że nie szkoda jej niszczyć a dwa że nikt jej
    > nie będzie chciał zwinąć, jak się okazja nadarzy ;)

    Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być
    ładna. IMO :)

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2009-06-28 21:52:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 28 Jun 2009 23:14:58 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Karta, tak jak i większość przedmiotów jakich się używa, powinna być
    > ładna. IMO :)

    No, ale zwróć uwagę na ten paradoks - bierzesz kartę ładną, po to aby
    przez używanie, nierzadko intensywne, ją zniszczyć - szczególnie w A
    gdzie wszystkie bankomaty za free kuszą częstymi wypłatami i 1%
    cashback kusi aby non stop płacić kk ;)

    Xenocide

  • 35. Data: 2009-06-29 15:31:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > przez używanie, nierzadko intensywne, ją zniszczyć - szczególnie w A
    > gdzie wszystkie bankomaty za free kuszą częstymi wypłatami i 1%

    Duplikat za 0 PLN rozwiązuje ten problem :)

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2009-06-29 16:53:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Tak samo jak kk. Przed chwilą właśnie zahaczyłem o bankomat i blokadę
    > widać już na karcie debetowej.

    Przetestowałem i faktycznie działa.

    --
    Mithos

  • 37. Data: 2009-06-29 17:47:03
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Taki mały test - doładowanie komórki i płacenie kartą przez e-card, po
    > czym zalogowanie się do Aliora i w blokadach już wiadać co i jak -
    > także działa Alior, tak jak BRE nas przyzwyczaiło.

    A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
    W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
    (limit na 0)?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 38. Data: 2009-06-29 20:55:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 11:03:53 +0200, "eg" <e...@w...pl> wklepał(-a):

    >Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
    >wreszscie. Fajnie!

    Hmm, u was też jako "data blokady" jest data bieżąca? Jak tak, to znów bug. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 39. Data: 2009-06-29 20:57:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, "Marcin" <u...@u...eu> wklepał(-a):

    >A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE?
    >W zaleznosci od typu - i wylaczyc np. transakcjie internetowe
    >(limit na 0)?

    Dla KK jest limit na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, tylko obecnie zmiana w
    serwisie internetowym nie działa (znaczy opcja jest, ale nie da się potwierdzić
    zmiany).

    --
    Sławomir Szyszło

  • 40. Data: 2009-06-29 21:39:39
    Od: "eg" <e...@w...pl>

> [...]
    > zmiana w
    > serwisie internetowym nie działa (znaczy opcja jest, ale nie da się

    ty mnie nie strasz bo obecnie ustawilem maly limit i w przypadku wiekszych
    zakupow planowalem zwiekszych przez www

    kiedys w kazdym badz razie mozna to bylo zmieniaac przez netn (limity
    dzienne na gotowkowe i osobno na bezgotowkowe) i dzialalo

    jeszcze swego czasu pojawila sie mozliwosc zmiany limitu karty, nie bylo
    wytlumaczone co i jak, a nie probowalem sie bawic (nie wiem czy dalej jest),
    zastanawialem sie co to jest - czy nie jest to mozliwosc tymczasowego
    obnizenia maksymalnego limitu karty lacznego (co moze miec sens kiedy nie
    planujesz duzych zakupow na wszelki sluczasj gdybys zgubil)

    natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje
    zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)