  • 1. Data: 2005-09-25 16:27:19
    Temat: allekarta - rozliczenie transakcji
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Dokonałem transakcji na shellu 23.09 i - w przeciwieństwie do VE, z których
    korzystam - na koncie nie było blokady. Zatem w tym ujęciu Allekarcie bliżej
    do KK Lukasa na przykład niż VE. Trzeba się pilnować, by nie dokonać debetu.
    Niemniej - to co mnie naprawdę zdziwiło to dzień rozliczenia transakcji,
    który wypadł dziś, w niedzielę. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja, by
    rozliczenia kart obciążały konto w niedzielę, a żeby było jeszcze weselej -
    data rozliczenia transakcji to 26.09, czyli... jutro.
    Wniosek: pilnować się z zakupami, bo innego dnia płacicie, innego ściąga z
    konta, innego rozlicza :-)

    Wkrótce mam nadzieję sprawdzić rozliczenie w funtach...

  • 2. Data: 2005-09-25 16:54:37
    Temat: Re: allekarta - rozliczenie transakcji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Szymon wrote:
    > Wniosek: pilnować się z zakupami, bo innego dnia płacicie, innego
    > ściąga z konta, innego rozlicza :-)
    >
    > Wkrótce mam nadzieję sprawdzić rozliczenie w funtach...

    Sprawdz w szczegloach - powinienes miec dokladna kwote dostepna
    Ja dzisiaj kupowalem i spoko luz =- jest k

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-25 17:25:25
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    napisał w wiadomości news:dh6kq6$502$1@news.onet.pl...
    > Sprawdz w szczegloach - powinienes miec dokladna kwote dostepna
    > Ja dzisiaj kupowalem i spoko luz =- jest k

    Fakt, dzięki za info. Zatem Saldo i dostępne środki to nie jest to samo...
    szkoda tylko, że trzeba głębiej wejść. W moim przekonaniu powinno być na
    głównej stronie po prostu jako blokada.
    Wstępne rozliczenie funta 6,09zł czyli całkiem przyjemnie. Pewnie ok.
    poniedziałku lub wtorku się okaże co i jak... zrobiłem dwa zakupy KK Lukasa
    (1% za przewalutowanie) i Allekartą (3%). Różnica 10 minut między nimi...
    ciekawym jak rozliczą.