  • Data: 2004-11-18 16:18:08
    Temat: arbitraz przeciwko Multi
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :-)

    Wlasnie przed chwila otrzymalem pismo konczace postepowanie reklamacyjne
    wewnatrz BRE. Reklamacja dotyczyla oprocentowania rachunku WWJ, jestem
    jednym z pierwszych klientow (chyba dokladnie to 'kilkunastym'), ktory
    skorzystal z tego produktu. Owczesny scoring umiescil mnie na "gornej
    bandzie" pasma oprocentowania (obecnie 10,35%). Scoring z tymi samymi danymi
    wykonany 2 miesiace temu przyporzadkowal mi oprocentowanie w wysokosci
    9,65%. Moja reklamacja dotyczyla obnizenia mojego oprocentowania co najmniej
    do wysokosci 10,05%, czyli co najmniej do gornego ograniczenia obecnego
    pasma. Zostala ona odrzucona przy uzyciu nastepujacego argumentu: "[...]
    oprocentowanie na poziomie 10,05% jest przeznaczone jedynie dla nowych
    klientow Multibanku spelniajacych okreslone kryteria socjoekonomiczne[...] w
    zwiazku z tym nie ma obecnie mozliwosci [...]" - przypominam, ze 10,05% to
    obecnie jest gorna granica pasma.

    Jestem stuprocentowo zdecydowany na arbitraz, ale chcialbym to dobrze
    napisac, w koncu gdyby wyrok arbitrazowy byl po mojej mysli, moglo by to
    miec znaczenie rowniez dla innych Klientow tego banku.

    Czy moglbym liczyc na jakas pomoc i sugestie jakich argumentow uzyc
    przeciwko BRE ? A moze arbitraz jest bezszansowny ? Moze sa przyklady
    wyrokow arbitrazowych w podobnych sprawach (wiem, wiem, powinienem pewnie
    sam poszukac, ale moze ktos od razu wie...).

    pozdrawiam, marekz