  • 11. Data: 2010-06-23 15:02:13
    Temat: Re: atak na 2400
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Dzis znowu spadek kredytow hipotecznych w USA i kiepskie dane z Kanady.
    > Teraz beda dane o sprzedazy domow na rynku wtornym w USA. S&P500 juz spada.
    >
    > Leszek

    trzeba wytrzasc portki troche, ale zobaczymy co wymaluja na close

  • 12. Data: 2010-06-24 18:18:29
    Od: " weneziano" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    L po PKC na otwarciu, rynek pokazuje zeba, sl 2311, tp 2478
    dzis CRM Cormay na plusie powyzej 7%, dalej mosci panowie, po odczynniki in
    vitro pompowac spoleczke do wyborow

  • 13. Data: 2010-06-24 18:25:46
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > mocniej może: tauron rozjebie Indie i zasypie ich megawacikami

    hmm-czy oni wiedza ze jest taki kraj LACHISTAN (POLAND)???

  • 14. Data: 2010-06-26 17:00:45
    Od: "weneziano" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Long 2331, sl 2309, tp 2478

    greed is good

  • 15. Data: 2010-06-26 17:31:14
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    weneziano <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Long 2331, sl 2309, tp 2478
    >
    > greed is good

    Nie zauważyłem, kiedy to zacząłeś publikować. Widziałem wcześniej sl 2361,
    pudło, w piątek chyba dziesiątka? (L - open). Masz zamiar publikować
    codziennie swoje "typy"? Będę obserwował. Tp, nie za daleko? chyba
    przystanek na 2385 się należy?

    Greed is not good

    http://tinyurl.com/35arlrf

    pozdrawiam