  • 1. Data: 2006-04-20 21:07:31
    Temat: aukcja na ebay
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    Kupiłem coś na ebay - ogółem 680E
    Jak lepiej zapłacić
    - przez paypal - dopiero założyłem konto i nie bardzo się orientuje
    z tego co widzę to musze je rozszerczyć do expanded żeby przelać > 100E
    tylko oni chyba biorą 3.5% od kwoty przelewu
    po drugie nie wiem jak załadować to konto z inteligo, po trzecie przy
    próbie zapłaty przycisk Kontunuj jest nieaktywny chyba że po załadowaniu
    konta się uaktywni
    - przelew z multibanku 0.025% + bliżej nie określone koszty
    bank sprzedającego to banca fineco (włochy), mam jego swift, iban, bic,
    cin, cad

    P. Arek

    --
    arek at aster dot pl