  • 1. Data: 2006-04-20 20:39:34
    Temat: Porzadny kalkulator do kredytu walutowego
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Witam
    Czy ktorys z grupowiczow zna/posiada moze *porzadny* kalkulator do
    kredytu walutowego i moglby sie nim podzielic (np arkusz excela, link do
    wlasciwej strony itp)?
    *Porzadny* kalkulator to dla mnie taki, ktory uwzglednia spread.
    Niestety wszelkie, ktore znalazlem (np ten na stronie expandera) licza
    dla kursu sredniego. A Pan w millenium policzyl mi przykladowe raty
    uwzgledniajac spread i roznica jest ciut wieksza niz sie spodziewalem
    (375zl/m-c przy kursie sredni, 391zl/m-c uwzgledniajac spread).
    Nic sensownego w tym wzgledzie nie wygooglalem:(
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2006-04-20 20:45:38
    Temat: Re: Porzadny kalkulator do kredytu walutowego
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    badzio napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktorys z grupowiczow zna/posiada moze *porzadny* kalkulator do
    > kredytu walutowego i moglby sie nim podzielic (np arkusz excela, link do
    > wlasciwej strony itp)?

    A wystarczy sięgnąć do archiwum grupy ;)

    www.smartbank.pl

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-04-20 20:49:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):
    > www.smartbank.pl
    Dzieki:) Archiwum tez szukalem, pod katem hasla: kredyt walutowy
    kalkulator. Nic nie znalazlem. Jeszcze raz dzieki:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-04-20 21:33:14
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > kursie sredni, 391zl/m-c uwzgledniajac spread).
    > Nic sensownego w tym wzgledzie nie wygooglalem:(

    na priv poszlo w excelu.
    wypelniac zółte

  • 5. Data: 2006-04-20 21:38:46
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Bartek napisał(a):
    > na priv poszlo w excelu.
    > wypelniac zółte

    Też mogę prosić o wysłanie na priv?

    --
    Dawid

  • 6. Data: 2006-04-20 21:47:29
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Też mogę prosić o wysłanie na priv?

    Poszlo, pewno zaraz dojdzie

  • 7. Data: 2006-04-21 08:12:16
    Od: "custeau" <c...@o...pl>

    Bartek wrote:

    > Poszlo, pewno zaraz dojdzie

    To ja też poproszę :)
    C.

  • 8. Data: 2006-04-21 10:44:55
    Od: "Kovy" <k...@g...com>

    ja tez bardzo prosze jezeli mozna :)

    pzdr
    kv

  • 9. Data: 2006-04-21 11:13:07
    Od: "Andrzej B." <a...@g...pl>

    Jesli moge to ja tez poprosze. :)
    dzieki wielkie i pzdr
    Andrzej

    email: e_grotowska[malpiszon]poczta.onet.p l
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2006-04-21 17:36:17
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    jak jeszcze ktos chce to pisac, jak nie wyslalem do tej pory to tez napisac,
    bo sie troche pogubilem w mailach :-)