  • 11. Data: 2009-02-23 15:09:35
    Temat: Re: bank nie rozmienia pieniędzy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:40:32 +0100, Artur napisał(a):

    > Przeczytałem. Rada człowieka z PKO BP że mam najpierw wpłacić sobie na
    > konto aby potem wypłacić w innych nominałach jest dla mnie chora.

    Zlituj się, ustaw sobie czytnik.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-02-23 15:13:16
    Od: "Artur" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" < napisał w wiadomości
    > Zlituj się, ustaw sobie czytnik.

    sorry nie zauważyłem tego paskudnego htmla

  • 13. Data: 2009-02-23 16:33:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur wrote:

    > Witam
    >
    > Dzisiaj w placówce PKO BP dowiedziałem się, że bank nie rozmienia
    > pieniędzy

    bo bank nie rozmienia pieniędzy.
    Ewentualnie możesz z bankiem uzgodnić wypłatę gotówki w konkretnych
    nominałach.

  • 14. Data: 2009-02-23 19:11:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    witek pisze:

    > bo bank nie rozmienia pieniędzy.
    > Ewentualnie możesz z bankiem uzgodnić wypłatę gotówki w konkretnych
    > nominałach.

    A co z wymiana uszkodzonych banknotow?
    Ktory bank (sadzilem ze pko bp ) przyjmuje takie banknoty wymieniajac na
    nieuszkodzone?

  • 15. Data: 2009-02-23 21:43:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Ktory bank (sadzilem ze pko bp ) przyjmuje takie banknoty wymieniajac na
    > nieuszkodzone?

    NBP

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-02-23 22:23:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > A co z wymiana uszkodzonych banknotow?
    > Ktory bank...

    narodowy.

  • 17. Data: 2009-02-23 23:10:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > A co z wymiana uszkodzonych banknotow?
    > Ktory bank (sadzilem ze pko bp ) przyjmuje takie banknoty wymieniajac na
    > nieuszkodzone?

    Kazdy. Jesli banknot (polski) nie nosi cech falsyfikatu to kazdy bank z PL
    jest zobowiazany go przyjac (a jesli to falsyfikat to banknot oczywiscie
    jest zatrzymywany). Jesli jest to destrukt to banknot ten musi byc wycofany
    z obiegu. W przypadku banknotu uszkodzonego (brakujacego kawalka) jest
    wyplacana tylko czesc nominalu, jesli pozostalo mniej niz 50%, nic nie jest
    wyplacane.

    MK

  • 18. Data: 2009-02-23 23:20:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > W przypadku banknotu uszkodzonego
    > (brakujacego kawalka) jest wyplacana tylko czesc nominalu, jesli
    > pozostalo mniej niz 50%, nic nie jest wyplacane.

    No niezly zarobek.
    ten z 60% banknotu dostanie 60% nominału, ten z 40% nic. :)

  • 19. Data: 2009-02-24 06:05:44
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Lut, 15:40, BK <b...@g...com> wrote:
> [...]
    tu-to-problem-dla-...

    > Wp.pl to jest powaznie fachowy portal:
    > "Są banki, które pobierają 0,5 proc., nie mniej niż 5 zł. Tak jest w
    > LG Petro Bank :"
    >
    > A tekst z pazdziernika 2008. Gdzie oni LG Petro Bank wylookali? :)

    Może mieli na myśli Nordea Bank ? :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 20. Data: 2009-02-24 06:52:46
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:01:32 +0100, Artur napisał(a):

    > Witam
    >
    > (...)z odmową spotkalem się poraz pierwszy.

    Trzeba było podrążyć trochę temat i zapytać dlaczego itd itd

    Punkty lotto szczególnie przed kumulacją chętnie rozmieniają 100 zł na
    drobniej.

    NBP rozmienia bezproblemowo każdą niewielką kwotę od ręki, po większe kwoty
    kasjerka idzie do skarbca, jeszcze większe kwoty trzeba zamówić 1-2 dni
    wcześniej. Z racji misji ustawowej NBP nie pobiera od takich operacji
    żadnych opłat.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net