    From: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.biznes.banki
    Subject: bzwbk albo cudowne rozmnozenie deficytu
    Date: Thu, 09 Oct 2003 19:26:38 +0200

    Witam!

    Normalnie jestem za leniwy, żeby się produkować na temat tego, kto mi
    podpadł. Są jednak pewne granice.

    Kiedyś tam, kiedy jeszcze WBK działał samodzielnie, założyłem tam sobie
    konto. Był to bład, ale jako naiwny wówczas człowiek nie zauważyłem tego. W
    każdym razie, regulamin przewidywał, że konto, na którym przez 6 miesięcy nie
    ma wpływów zostaje zamknięte.

    Potem przestałem tego konta używać, wyczyściwszy je starannie ze śladów
    pieniędzy. Naiwnie założyłem, że oni będą przestrzegać swojego regulaminu i
    zamkną sobie to konto. Ponieważ oddziały otwarte są w godzinach dla
    bezrobotnych (a ja akurat dostałem niezła robotę) nie dopilnowałem.

    Minał sobie rok, potem drugi. Konta nie ma, regulaminowo.

    Jednak okazuje się, że tak jak Enron prowadził kreatywną księgowośc tak BZWBK
    kreatywnie interpretuje sobie regulamin. W statystyce lepiej mieć więcej
    kont, więc nie zamknęli.

    Ba, nawet sobie zaczęli doliczać to i owo, na minusie oczywiście. W
    przyzwoitym banku po pierwszej takiej kombinacji ktoś by się sprawą
    zainteresował, ale nie u orłów bankowości. Dopiero jak sobie to poleżało ze
    dwa lata, ktos postanowił koszt bajzlu przerzucić na klienta i zażądać ode
    mnie stówy.

    Dlatego pozwolę sobie odradzić wszystkim czytającym to robienie z BZWBK
    jakichkolwiek interesów. Mnie przekręcaja na stówę, jak ktoś będzie tam
    trzymał pieniądze może go mcniej trafić. No chyba że lubicie "najlepsze"
    lokaty oprocentowane niżej jak gdzie indziej konta a'vista i generalne
    robienie sobie jaj z regulaminu i zasad prowadzenia interesów.

    --
    M.S.Z. #
    Mechanical # Jestem kwintesencją zła. Jestem tak zły,