  • 11. Data: 2007-06-05 17:03:11
    Temat: Re: co daje telefon stacjonarny
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > To go przyciśnij dlaczego. Zwykle nie wie, ale ciekawe jest co na
    > poczekaniu wymyśli... Np. w banku usłyszałem takie głupoty w informacji

    > Spróbuję zgadnąć...
    > 1. "Takie mamy procedury..." przy czym nikt nie jest w stanie podać
    > kto, i po co akurat takie wymyślił.

    > 3. Może jednak procedura przewiduje kontakt telefoniczny ze strony
    > banku - chcą dzwonić taniej? :)

    Ja byłem świadkiem w sklepie Neonet, jak babka (deklarująca zresztą jako
    jedyne dochody 200 PLN alimentów ;-)) chciała coś kupić na raty. Na
    wysokość dochodów znalazł się sposób - żyrant, ale kolejnym problemem
    okazał się brak stacjonarnego. Dziwne, żeby osoba z takimi dochodami i
    zapewne z dzieckiem na utrzymaniu miała taki kosztowny gadżet
    stacjonarny. Sprzedawca zaproponował w końcu wpisanie telefonu
    stacjonarnego do kogokolwiek kto może przekazać wiadomość
    (rodzina/znajomi) ;-)

    Przemek

  • 12. Data: 2007-06-05 17:36:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konrad N.S. napisał(a):

    > dlaczego dla banku tak bardzo liczy się posiadanie telefonu stacjonarnego?

    Może myślą, że taki klient jest pewniejszy niż ten kto ma telefon
    komórkowy. To zresztą bardzo naiwne myślenie, bo od dawna można już uzyskać
    numer telefonu "stacjonarnego" w jednej z wielu sieci VOIP, jak np. Skype,
    Ifon, Tlenofon itd, itp. za grosze

    > kiedy mówię, że nie mam - bo nie mam - konsultant twierdzi, że będzie dużo
    > gorzej uzyskać kartę kredytową.

    To wykup sobie numer na 3 miesiące a potem z niego zrezygnuj :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2007-06-05 18:30:30
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > w ktorym banku tak dyskryminuja nieposiadajacychtelefonustacjonarnego?

    jako niepełnosprawnybonieposiadającystacjonarnegotelefonu nie otrzymałem
    złotych kart w lukasie (oddział), oraz citibanku (rozmowy 'na prośbę z
    www'). z innymi kartami nie było problemu.

    najbardziej zaskoczył mnie negatywny wynik scoringu w lukas banku, mimo że:
    - mam konto w lukas bank od lat ponad pięciu
    - hsitoria konta bez zarzutu, żadnych minusów, debetów
    - średnia wpływów za ost. pół roku (ale nie wpływy wynagrodzeń od
    pracodawcy) to ponad 4000 miesięcznie
    - nie mam żadnych zobowiązań kredytowych, debetów w żadnym banku, nie płacę
    żadnych rat
    - nie mam innych kart kredytowych
    - dwa mieszkania własnościowe (ok. 500-550kpln razem)
    - umowa o prace na stałe
    - kredyt mieszkaniowy zamiast w 120 miesięcy został spłacony w 19 ratach

    powyższe podaję to, o co mnie pytał konsultant.

    prosiłem, by sprawdzić moją 'kompatybilność' ze złotą kartą bez
    uwzględniania zarobków, tylko na podstawie:
    historii (konta)
    majątku (mieszkania)
    zobowiązań (braku)
    historii kredytu (szybko spłaconego).
    ...i niestety odmowa

  • 14. Data: 2007-06-06 10:01:17
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 19:36:19 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > numer telefonu "stacjonarnego" w jednej z wielu sieci VOIP, jak np. Skype,

    Lub za darmo (wystarczy się zarejestrować) - www.actio.pl mają chyba
    wszystkie, albo prawie wszystkie strefy numeracyjne.

  • 15. Data: 2007-06-06 20:09:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):

    > Lub za darmo (wystarczy się zarejestrować) - www.actio.pl mają chyba
    > wszystkie, albo prawie wszystkie strefy numeracyjne.

    Wątpię. Na razie mają komunikat:

    "Błąd - brak wolnych numerów"

    Śmieszne, że taki komunikat pojawia się po kliknięciu na link w mailu
    weryfikacyjnym zamiast na etapie rejestracji konta. Porażka

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2007-06-07 14:57:45
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Markus Sprungk pisze:

    > Wątpię. Na razie mają komunikat:
    >
    > "Błąd - brak wolnych numerów"
    >
    > Śmieszne, że taki komunikat pojawia się po kliknięciu na link w mailu
    > weryfikacyjnym zamiast na etapie rejestracji konta. Porażka

    Może coś się pozmieniało. Założyłem tam konto jakieś pół roku temu, ale
    później trafiłem na freeconet i tam już zostałem. Opłata niewielka a
    telefon podłączony do bramki linksysa działa jak poprzedni, który miałem
    w dialogu. Opłaty niewielkie, bodajże 2,5 zł na m-c za dwa numery
    stacjonarne w Dialogu jeden kosztował mnie 23 zł na m-c różnica znacząca.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-06-07 19:52:00
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wątpię. Na razie mają komunikat:
    >
    > "Błąd - brak wolnych numerów"
    >
    > Śmieszne, że taki komunikat pojawia się po kliknięciu na link w mailu
    > weryfikacyjnym zamiast na etapie rejestracji konta. Porażka

    Śmieszne to jest to, że jak chciałem normalnie założyć u nich konto to jest
    "brak numerów" ale jak kupiłem "w promocji" w pewnej firmie bramkę to bez
    problemu przydzielono mi numer z tej samej strefy.

    JS

  • 18. Data: 2007-06-08 08:25:00
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    ianus napisał(a):
> [...]
    > "brak numerów" ale jak kupiłem "w promocji" w pewnej firmie bramkę to bez
    > problemu przydzielono mi numer z tej samej strefy.

    To według mnie nie jest śmieszne, tylko odpowiedzialne.
    Sprzedajesz X bramek "w promocji".
    Masz dla nich zarezerwowaną odpowiednią "moc" w swojej infrastrukturze.
    Klient który kupił bramkę, nie będzie reklamował i wypisywał na
    pl.biznes.banki czy innej liście, że kupił w promocji,
    a teraz naciągacze mówią mu , że nie ma numerów/możliwości technicznych

    Rafał