eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico daje telefon stacjonarny › Re: co daje telefon stacjonarny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co daje telefon stacjonarny
    Date: Tue, 05 Jun 2007 19:03:11 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 29
    Message-ID: <f4450h$laj$1@news.lublin.pl>
    References: <f419au$mr9$1@news.onet.pl> <f41m3b$2ek$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.182.59.45
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1181062993 21843 212.182.59.45 (5 Jun 2007 17:03:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2007 17:03:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.0.7) Gecko/20060910
    SeaMonkey/1.0.5
    In-Reply-To: <f41m3b$2ek$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417040
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Arek napisał:
    > Konrad N.S. napisał(a) w wiadomości: ...
    >> dlaczego dla banku tak bardzo liczy się posiadanie telefonu stacjonarnego?
    >>
    >> kiedy mówię, że nie mam - bo nie mam - konsultant twierdzi, że będzie dużo
    >> gorzej uzyskać kartę kredytową.
    >
    >
    > To go przyciśnij dlaczego. Zwykle nie wie, ale ciekawe jest co na
    > poczekaniu wymyśli... Np. w banku usłyszałem takie głupoty w informacji

    >
    > Spróbuję zgadnąć...
    > 1. "Takie mamy procedury..." przy czym nikt nie jest w stanie podać
    > kto, i po co akurat takie wymyślił.

    > 3. Może jednak procedura przewiduje kontakt telefoniczny ze strony
    > banku - chcą dzwonić taniej? :)

    Ja byłem świadkiem w sklepie Neonet, jak babka (deklarująca zresztą jako
    jedyne dochody 200 PLN alimentów ;-)) chciała coś kupić na raty. Na
    wysokość dochodów znalazł się sposób - żyrant, ale kolejnym problemem
    okazał się brak stacjonarnego. Dziwne, żeby osoba z takimi dochodami i
    zapewne z dzieckiem na utrzymaniu miała taki kosztowny gadżet
    stacjonarny. Sprzedawca zaproponował w końcu wpisanie telefonu
    stacjonarnego do kogokolwiek kto może przekazać wiadomość
    (rodzina/znajomi) ;-)

    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1