  • 11. Data: 2003-09-13 16:15:05
    Temat: Re: [co polecacie] mBank czy Inteligo?
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Aha i mBank ma mKiosk w Łodzi (Geant "Pasaż Łódzki" Al. Włókniarzy 264) z
    funkcją depozytową

  • 12. Data: 2003-09-13 16:31:53
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

> [...]

    potwierdzanie
    > SMSem każdej operacji na rachunku, czego w takiej formie chyba mBank nie

    Pierwszych dwoch argumentow nie rozumiem. Jestes z Lodzi wiec masz mozliwosc
    darmowych wplat, a bankomatow Euronetu do wyboru,do koloru. Obudze moze tez
    twoj lokalny patriotyzm: POPIERAJ LODZKA BANKOWOSC!!! Moze prezydenta mamy
    glupawego, ale bankowosc najlepsza w Polsce :)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 13. Data: 2003-09-13 17:25:34
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Aha i mBank ma mKiosk w Łodzi (Geant "Pasaż Łódzki" Al. Włókniarzy 264) z
    > funkcją depozytową

    Szczerze mówiąc bardziej mnie przekonuje możliwość wpłacania kasy w
    oddziałach PKO BP których w Łodzi jest od liku i jeszcze trochę. mKiosk
    jest... jeden i to w hiperze, do którego praktycznie wogóle nie jeżdżę.
    Qba

  • 14. Data: 2003-09-13 17:31:30
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    > Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    > możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    > bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    ciach

    Dzięki za odpowiedź, jednak mój punkt widzenia jest taki:
    1) liczba klientów nie ma dla mnie większego znaczenia. Rozmawiając ze
    znajomymi i przeglądając niektóre posty na tej grupie mam wrażenie, że mBank
    jakby puścił hamulce w pogoni za klientami, kosztem pewnego pogorszenia
    jakości obsługi. Zresztą podobna sytuacja jest w telefonii komórkowej - Idea
    prześcignęła Plusa, ale co z tego wynika...
    2) W Inteligo też są kody jednorazowe do poszczególnych transakcji
    3) Mój numer konta też jest 26-cyfrowy (IBAN)
    4) Bardzo przemawia do mnie forma korzystania z SMS-serwisu w Inteligo.
    Infotmacja o wszelkich ruchach na koncie przychodzi automatycznie.
    5) Żeby było jasne - nie upieram się, że mBank jest gorszy, ale na moje
    potrzeby Inteligo też jest całkiem sensowne

    Pozdro. Qba

  • 15. Data: 2003-09-13 17:48:20
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Kuba, Łódź <k...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakości obsługi. Zresztą podobna sytuacja jest w telefonii komórkowej - Idea
    > prześcignęła Plusa, ale co z tego wynika...
    Tutaj jestem skłonny zgodzić się z Tobą...
    > 2) W Inteligo też są kody jednorazowe do poszczególnych transakcji
    I to zabezpieczone zdrapką...
    > 3) Mój numer konta też jest 26-cyfrowy (IBAN)
    Niedługo wszystkie będą takie...
    > 4) Bardzo przemawia do mnie forma korzystania z SMS-serwisu w Inteligo.
    Tak ale czy wiesz,że po 2 pełnych miesiącach będzie to serwis płatny?
    > Infotmacja o wszelkich ruchach na koncie przychodzi automatycznie.
    > 5) Żeby było jasne - nie upieram się, że mBank jest gorszy, ale na moje
    > potrzeby Inteligo też jest całkiem sensowne
    Gdyby zrobili darmowe przelewy na wszystkie rachunki(obecnie tylko na rachunki
    w pkobp przelewy są darmowe) to pewnie znacznie zwiększyłaby się liczba
    posiadaczy tego konta(jako głównego).
    Z drugiej strony co Ci szkodzi założyć konto w mBanku i zobaczyć jak działa.I
    aktywoważ SFI(w Inteligo też można inwestować w fundusze ale wiąze się to z
    prowizjami).
    Niewąrpliwą zaletą Inteligo jest karta VE ,którą można płacić w internecie
    oraz możliwość zakładania nowych rachunków w serwisie trnsakcyjnym.

    > Pozdro. Qba

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 16. Data: 2003-09-13 18:07:02
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> napisał(a):

    Moze prezydenta mamy
    > glupawego, ale bankowosc najlepsza w Polsce :)
    Pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie na oba tematy;)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 17. Data: 2003-09-13 19:45:58
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Marcin Dominiak pisze:
    >Niewąrpliwą zaletą Inteligo jest karta VE ,którą można płacić w internecie
    >oraz możliwość zakładania nowych rachunków w serwisie trnsakcyjnym.

    W Inteligo są też wyciągi.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 18. Data: 2003-09-14 08:52:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Szczerze mówiąc bardziej mnie przekonuje możliwość wpłacania kasy w
    > oddziałach PKO BP których w Łodzi jest od liku i jeszcze trochę. mKiosk
    > jest... jeden i to w hiperze, do którego praktycznie wogóle nie jeżdżę.

    Pewnie w jakiejś perspektywie PKO BP myśli o udostępnieniu swoich bankomatów
    z funkcją depozytową. To by było całkiem, całkiem...

    Żeby nie pisać nowego postu - ja polecam inteligo do bieżących rozliczeń, a
    do trzymania nadwyżek - VW. Za jakośc można zapłacić.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara