  • Data: 2009-10-19 11:41:44
    Temat: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    W ciągu tygodnia 3 razy złożyłem wniosek poprzez stronę
    https://wniosek.lukasbank.pl/formularz_furora_partne
    r.asp

    i za każdym razem dostałem mailem odpowiedź:

    "Dziękujemy za wypełnienie formularza kontaktowego w sprawie karty kredytowej
    MasterCard FURORA LUKAS Banku
    Nie możemy się z Panią/Panem skontaktować pod podanym w formularzu
    kontaktowym numerem telefonu."

    Numer jest poprawny, tyle że jak ktoś dzwoni z numeru zastrzeżonego,
    to słyszy prośbę by włączyć identyfikację (standardowa regułka Plusa
    w dwóch językach). Jak myślicie, czy Lukasowi uda się w kończu
    dodzwonić? To taki dla nich problem, czy nie rozumieją o co chodzi?

    a.