    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: czy bedziemy mieli Zamach Majowy mk II?
    Date: Mon, 26 Apr 2010 08:36:30 +0100

    Wiekszosc z was nie ma pojecia o czym pisze bo dla was to pre-historia.

    Ale ja jestem stary, mam 63 lata i urodzilem sie jako spoznione dziecko
    powojenne mlodej AKowki,
    przed wojna prokuratorskiej mlodej zony. Tak wiec pamiecia rodzinna
    siegam latwo do owego Maja 1926r.
    Mamuska miala juz wtedy 15 lat, podkochiwala sie w pieknym jak malowanie
    chlopcu- podchorazym.
    Kiedys podejrzalem w albumie zdjecie panien nad sandomierska Wisla,
    mamuska gola i hoza posrod golych
    kandydatek do wymiany plemnikow. Przypuszczam ,ze cnoty naowczas nie
    stracila bo nie takie to byly czasy
    ale ze mlody podchorazy, fotograf amator, dal jej potrzymac w reku swoj
    twardy orez skoro pewnie sam byl bez majtek- to pewne.

    No i stala sie tragedia, mamuska z zalem ja kilkakroc wspominala:
    malowany chlopiec poszedl bronic demokracji w Maju 1926r.
    Bronil polskiego burdelu, prezydenta Wojciechowskiego, wraz ze swoim
    oddzialem kadetow. Bronil pko Mezowi Opatrznosciowemu
    Polski, Jozefowi Pilsudskiemu. Zginal wraz z przeszlo 300 innymi
    Polakami, czym wobec tej hekatomby strat byla mala wojenka
    jaruzelska? Ale dzis ludzie wyja na sam dzwiek slowa Jaruzelski a
    Pilsudskiemu stawiaja pomniki. Pilsudzki ladnie przeprosil, pokonanych
    nie przesladowal- swoj chlop. Zacheta dla Pana Jaroslawa.

    Wojsko polskie mamy dzis totalnie wykastrowane. Generalicja wycieta w
    pien, przynajmnie jesli o element majacy zaufanie w NATO.
    Slabe tak, ze Putin moglby dmuchnac to sie polska armia wykopyrtnie. Ale
    do zaprowadzania porzadku w kraju sie nada. Jak najbardziej.
    Kto uzyje polskich czolgow to nie wynika bynajmniej z Konstytucji czy
    tez z tego kto ma aktualnie wladze. Zdecyduje kto ma wladze nad transportem.
    Kto jedne oddzxialy wstrzyma a drugie przepusci na stolice. W 1926 roku
    byli to poznanscy kolejarze. Dzis bedzie to Janusz Sniadek i jego
    Solidarnosc.
    Moze oddajmu mu od razu prezydenture, ku pozytkowi ogolu?

    fatso