  • 11. Data: 2009-02-12 22:05:23
    Temat: Re: czy ktoś jest z tamtych czasów?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gn1vd6$g8o$1@news.onet.pl...

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > news:gn0rmi$okq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Jesli tak to jak często ?
    > Nigdy mi sie cos takiego nie zdarzylo.
    > Pozdrawiam,

    ok. dzieks

  • 12. Data: 2009-02-12 22:36:36
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    w odpowiedzi na tytuł - czesciowo tak

    W odpowiedzi na pytanie- sadze,ze do zaprzysieglych misow nigdy bys mnie nie
    zaliczal (taka juz natura "bysiowata") , od okolo 2800 uwazalem, ze hossa
    ostro przegiela i "zmisialem", ale "rynek" byl "opoziony w rozwoju" i zrobil
    to pozniej

    :-(

    No i rzadko bywam , wiec tez nie do konca sie zaliczam do stalych bywalcow

    Pozdrowko

    Loser

  • 13. Data: 2009-02-13 00:20:57
    Od: "brutex " <b...@W...gazeta.pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wi=EAc chyba dyskutuje si=EA moim dawnym przyjacio=B3om - nied=BCwiedziom w
    > tych klimatach. Czy s=B1 tu jeszcze jacy=B6??? :-)

    Witam,
    już bardzo dawno temu tak się zastanawiałem gdzie szanowny kolega MM się
    podziewa, gdyż jakoś głęboko utkwiła mi w pamięci Twoja lekcja szorcenia :)
    Było to w okolicy zaraz po przebiciu 1000pkt na S&P. I to nie tych co
    ostatnio mijaliśmy na spadkach :) Właśnie rzuciełem okiem na wykresik by
    przypomnieć sobie :) i już wiem... musiało to być chyba w 2003. Kolega w
    jednym z postów i to tych swoich ostatnich tego typu nauki dawał: "....
    bierzemy dowolną ilość shortów i otwieramy. Jeśli rynek pójdzie wyżej to
    wzmacniamy jeszcze bardziej pozycje i tak aż do oporu... " Kolega pisał to z
    taką pewnością siebie i uporem że można by pomyśleć że na full siedzi na
    tekiej pozycji, a mi jakoś do tej pory utkwiły te szczere lekcje. No rynek
    poszedł niestety całkowicie w przeciwnym kierunku nie dając szans takim
    upartym inwestorom. Grupowicz MM znany z odwiecznych miśiowych pozycji, nagle
    całkowice zamilkł. Z początku myślałem że to takie grupowe gadanie i musiała
    nastąpić nagła zmiana nicka jak to niejednokrotnie można zaobserwować. Jednak
    ciesze się że kolega ma się dobrze i pomimo swego jasno okreslonego
    inwestycyjnego kierunku to pomimo hossy nie dość że nie stracił to jeszcze
    zarobił. Oczywiście moje wielkie gratulacje i w żadnym przypadku proszę nie
    brać tego co pisałem powyżej jako złośliwości. Poprostu mocno utkwiło mi
    takie zdecydowane i bezpardonowe podejście.

    Z dzisiejszego punktu widzenia można stwierdzić że każda pozycja da zarobić,
    to tylko kwestia czasu. Tylko bardziej prawdopodobne że najpierw ten czas
    zabije inwestora, bo pozycja napewno ;)

    MM myśle że raczej mnie nie pamiętasz, gdyż nie mieliśmy okazji ze sobą
    pogawędzić. Właśnie w tamtym czasie lubiłem sobie tutaj poczytać. W ostatnim
    czasie to niestety rzadko.

    Brakuje tylko jeszcze kolegi Jary, a grupa z wczesnej fazy swojego istnienia
    będzie w komplecie. Niestety tak jak napisał, iż na GPW będzie tylko do
    momentu wejścia w życie podatku belki, co i zrobił. Od tego momentu ani widu
    ani słychu :) Szkoda bo bardzo wesołe nastawienie miał.

    Pozdrawiam ponownie starych dinozaurów....

    brutex.

  • 14. Data: 2009-02-13 00:50:13
    Temat: Silver...
    Od: "brutex " <b...@N...gazeta.pl>

    > Ja jestem- ostatnio nawet mam dobra passe. Gram na bankach day-trading
    > na LSE,
    > wygrywam. Nieduzo, wczoraj ok 2 tys zl, dzisiaj 1 tys. ,male to ale cieszy.
    > No i moja milosc- srebrne dzbanuszki ostatnio mocno do gory.
    > Czyli, ogolem rzecz biorac- witaj smutku!
    >
    > fatso

    fatso, zdążyłeś odbudować swoją pozycje w sreberku po tym ostatnim zjeździe i
    wyrzutce? Ja niestety kisiłem kisiłem, aż w końcu wywaliłem z niewielkim
    zyskiem (jak zwykle zresztą). Teraz to tylko pluć sobie w brode zwłaszcza że
    w kiblu spuścili złotówe co spotęgowało ruch na Ag. Masz jakiś punkt docelowy
    gdzie będziesz redukował?
    A dziś sreberko na pln przebiło swoje ostatnie maksy, właściwie maxy
    wszechczasów. Do tych z początku lat'80 to nie biardzo chce się odnosić.

    Pozdrawiam!
    brutex.

  • 15. Data: 2009-02-13 03:05:02
    Temat: Re: Silver...
    Od: fatso <f...@n...com>

    brutex wrote:

> [...]
    > A dziś sreberko na pln przebiło swoje ostatnie maksy, właściwie maxy
    > wszechczasów. Do tych z początku lat'80 to nie biardzo chce się odnosić.

    czesc brutex,
    niestety, jesli o sztaby lokacyjne chodzi to nie odbudowalem sie ale mam
    muzealny zestaw sreberek,
    wagowo cos ok 130 kg. Czy pamietasz jak na tej grupie rozni tacy sie
    smiali ze mnie, nawet takie tuzy jak kol.
    Maliszewski, ze ja robie takie ceregiele ze srebrem(zlotem dla ubogich)
    ? I ze chyba musialem czarow uzyc
    aby znalezc w Polsce frajera co ode mnie odkupil te sztaby 100 uncjowe
    po dobrej cenie? Otoz ci ludzie sa dzisiaj
    calkiem zadowoleni z zakupu a ja wlasnie czytam ze monety srebrne z
    Perth(Australia) sprzedaja sie na eBayu ze 100% przebiciem
    do ceny gieldowej u zydow. Ja tlumaczylem wowczas ze 40% przebicie to w
    swiecie normalka.
    W Polsce nie chcieli ludzie w to wierzyc. Dzis pewnie zmienia zdanie bo
    wreszcie iloraz zloto/srebro zaczyna sie zmieniac.
    W tym wlasnie jest piekno trzymania sreberek, ze jak iloraz spadnie < 40
    to sie bedziemy smiac i tanczyc w deszczu.

    Aha, moj gentleman's gentleman- stary szlachcic z 1423r rodem ale smutna
    koleja rzeczy to on przyjechal do mnie z Polski
    autobusem i za 1 tys zl robi mi kominek i piec tam ustawia, otoz ten
    facet zarobil kiedys u mnie pare lat temu 1 kg sztabe srebra,
    dobra z renomowanej mennicy. Po prostu nie mialem gotowki i dalem mu
    sztabe, liczac ze dobrze na niej zarobi. No i co sie okazalo?
    Biedak, potrzebowal szmalu i wystawil ja na polskim eBayu. Nikt sie z
    Polski nie zglosil, wzial Anglik za jedne ?180:00
    Czyli tyle co ja za nia placilem! Dzis taka sztabe widzialem w sprzedazy
    na eBay'u tutaj za ?420:00. czyli biednemu wiatr zawsze w oczy.
    To samo ze zlotymi monetkami szwajacarskimi co ten facet u mnie zarobil.
    Z czego plynie lekcja: plac robotnikowi gotowka bo jego
    horyzont czasowy nie siega daleko.

    pozdr.

    fatso

  • 16. Data: 2009-02-13 08:36:50
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > Ja z kolei nie miałem prawa mieć dlugich ;-) więc włożyłem całą kasę 5
    > lat temu na rynek nieruchomości komercyjnych.

    Można wiedzieć w jaki sposób Pan zainwestował na tym rynku? Zastanawiam się
    nad kupnem za 50% mojego kapitału Arkafrn12 i trzymania do końca. Zwłaszcza
    gdy obecnie "papier" ten wyceniany jest na giełdzie za 105 PLN wobec 180 PLN
    wycenianego przez fundusz, wiem o tym, że tego drugiego wyniku nie można
    brać na poważnie aż do ostatniego rozrachunku.

  • 17. Data: 2009-02-13 10:48:36
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Chyba Jary brakuje najbardziej - " bo to tez i barwna postac byla"

    Ale z tych "czlonkow- zalozycieli" to wielu pisuje na roznych portalach i/lub
    zajmuje sie oficjalnie dzialalnoscia inwestycyjna.

    P Kuczynski -pare DM i form inwest zaliczyl

    Krotki (gdzies zniknal po "Parkiecie")

    Limak - parkiet

    Raider - Bankier

    "Stara Gwardia... nie poddaje sie"

    Pozdrowko

    Loser

    brutex <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    ..

  • 18. Data: 2009-02-13 11:05:48
    Od: "brutex " <b...@g...pl>

> [...]
    > aby znalezc w Polsce frajera co ode mnie odkupil te sztaby 100 uncjowe
    > po dobrej cenie? Otoz ci ludzie sa dzisiaj

    Czesc fatso,
    oczywiście że pamiętam. Pamiętam wiele tutaj "autorytetów" którzy udzielali/
    udzielają rad na portalach, jako etatowi komentatorzy, eksperci, itp. Utkwił
    mi jeszcze jeden bodajże chyba z bankiera (jednak na 100% nie pamiętam, a
    do archiwum grupy nie zaglądam), który przed debiutem PKO BP wyśmiewał tych w
    kolejkach po akcyjki, że powyżej ceny 20% to sprzedawać, a jak będzie jeszcze
    wyżej to extra premia i wtedy to sprzedawać totalnie i on to będzie robił.
    Oczywistym jest że inwestowanie to nie dziecinada i jest się albo w błedzie
    albo ma się racje tu kompromisu nie ma. Ale jak mi osoba zarzeka się na swoją
    pewność i do tego jest personą niejako publiczną z portalu w którym zarabia
    zawodowo to dla mnie jest to kompromitacja! Oczywiście też nagle zamilkła.
    Zapewne pojawi się gdy PKO będzie poniżej 20zł. Tylko co z tego? Inwestor/
    spekulant/trader taki to zwykły samobójca, równie dobrze mógłby się zająć
    rozbrajaniem bomb bez wiedzy o nich z wiadomym skutkiem. ... A jak nie
    samobójca to zwykły oszust poprostu nie zna realiów "traderki", tylko po co
    wtedy udziela innym rad i kreuje na "autrytet" od rynku analizując sytuacje w
    znanym serwisie internetowym.

> [...]
    > Perth(Australia) sprzedaja sie na eBayu ze 100% przebiciem
    > do ceny gieldowej u zydow. Ja tlumaczylem wowczas ze 40% przebicie to w
    Tu ciekawa rzecz zapewne zwróciłeś uwage: na spot (w pln)poszybowało ponad 50%
    z 30 do 50zet, a na aukcyjkach z 25% z niecałych 60 na ponad 70zł. Nie dziwi
    Cie to troche? Troche niepotrzebnie to pisze bo warto teraz kupowac (wrazie
    cofki wtopa niewielka) co zamierzam uczynić.

> [...]
    > W tym wlasnie jest piekno trzymania sreberek, ze jak iloraz spadnie < 40
    > to sie bedziemy smiac i tanczyc w deszczu.

    Tak jak pisałem wcześniej dla MM (mam nadzieje że się nie obraził) w
    nieograniczonym horyzoncie to prawie wszystkie pozycje na większości
    walorach dadzą zarobić, wydawaloby się to takie proste. Tylko jest jedno
    zasadnicze pytanie czy gracz taki "wytrzyma"?

    A ze sreberkiem jest dodatkowy atut (co właśnie Ty szanowny Fatso
    wielokrotnie powtarzasz), można garnek sobie gdzies postawić, z pięknej
    historycznej zastawy sobie jeść jak jakiś król i niechby kosztowało choćby 1$
    za oz to zawsze mamy z tego jakiś użytek. A z papierowych akcji??? Tam
    papierowych teraz to właściwie cyfrowych zapisów!

    Fatsunio, a jaki Ty masz horyzont inwestycyjny? Zapewne masz jakiś punkt
    gdzie choćby częściowo należało by zredukować pozycje.

> [...]
    > To samo ze zlotymi monetkami szwajacarskimi co ten facet u mnie zarobil.
    > Z czego plynie lekcja: plac robotnikowi gotowka bo jego

    Tu akurat nie ma się co dziwić, właściwie to tylko podziwiać i szanować za
    konsekwencje. Jest założenie zrobić coś, a za prace otrzymać tyle a tyle by
    starczyło na to, a na to :)

    > pozdr.
    >
    > fatso
    pozdr.
    brutex.

  • 19. Data: 2009-02-13 11:05:52
    Od: "brutex " <b...@g...pl>

> [...]

    konsekwencje. Jest założenie zrobić coś, a za prace otrzymać tyle a tyle by

    pozdr.
    brutex.

  • 20. Data: 2009-02-13 11:47:09
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "Loser" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zajmuje sie oficjalnie dzialalnoscia inwestycyjna.
    >
    > P Kuczynski -pare DM i form inwest zaliczyl

    Raider od czasu do czasu sie odzywa na grupie ...