  • 61. Data: 2011-09-05 18:01:52
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 22:35:11 +0200, z <z...@g...pl> wklepał(-a):

    >Inwestycja długoterminowa. Po spłaceniu kredytu dzieciak będzie miał
    >swoje "m".

    Dalej nie widzę tu jakie znaczenie ma tu wartość nieruchomości. Skoro i tak nie
    chcesz sprzedawać, to nie ma znaczenia czy mieszkanie jest warte 250 czy 300
    tys.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 62. Data: 2011-09-05 18:03:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 19:57:50 +0200, "karkow" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    >mozesz kupic mieszkanie, wynajmowac, a potem sprzedac - to nie bedzie zysk
    >na papierze

    Może być strata. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 63. Data: 2011-09-05 18:38:59
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-05 19:57, karkow pisze:

    > mozesz kupic mieszkanie, wynajmowac, a potem sprzedac - to nie bedzie
    > zysk na papierze

    ...obarczony całkiem znaczącym ryzykiem - gdy najemca przestanie płacić
    i ani myśli wyprowadzać się, ma żonę w ciąży (na przemian z córką w
    ciąży) itp.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 64. Data: 2011-09-05 21:22:44
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > ...obarczony całkiem znaczącym ryzykiem - gdy najemca przestanie płacić i
    > ani myśli wyprowadzać się, ma żonę w ciąży (na przemian z córką w ciąży)
    > itp.

    I dlatego Ty nie masz takich problemow - ja mam i poki co nie zaluje ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 65. Data: 2011-09-05 21:24:22
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Czy dobrze rozumiem ze to inwestowanie za twoim posrednictwem?

    nie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 66. Data: 2011-09-05 21:37:30
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 5 Wrz, 17:51, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > Mozesz podac jakis przyklad jak sie gotowke lokuje bardziej rentownie niz
    > lokaty?

    Ja mogę: kup akcje i jak zdrożeją to sprzedaj, jeśli nie zdrożeją to
    ich nie kupuj. Metoda w 100% skuteczna.

    Takich obiegowych mądrości jest od cholery. Więcej jest tylko
    inwestoruf w necie, co to potrafią wyłącznie lokować gotówkę na
    większy % niż kredyt. Sami jeniusze, kuźwa, aż dziw że jeszcze nie
    mamy większych rezerw niż Chiny.

  • 67. Data: 2011-09-06 07:49:21
    Od: z <z...@g...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:

    > Dalej nie widzę tu jakie znaczenie ma tu wartość nieruchomości. Skoro i tak nie
    > chcesz sprzedawać, to nie ma znaczenia czy mieszkanie jest warte 250 czy 300
    > tys.

    Ale tu chodziło o częściowe (przynajmniej) posiłkowanie się kredytem
    który spłacaliby wynajmujący.
    Korzyść: drugie mieszkanie dla dziecka rozpoczynającego dorosłe życie.
    Zakładam zero dochodu miesięcznego.

  • 68. Data: 2011-09-06 08:07:42
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Uzytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    > BTW: co to jest PSO?
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Tez sie nad tym zastanawialem ;) to chyba chodzi o Nordee i
    PlanSystematycznegoOszczedzania.

    yoss

  • 69. Data: 2011-09-06 08:56:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 6 Sep 2011 10:07:42 +0200, "yoss" <y...@s...wp.pl> wrote:

    >Uzytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    >Tez sie nad tym zastanawialem ;) to chyba chodzi o Nordee i
    >PlanSystematycznegoOszczedzania.

    Aaaa, to w takim razie ja mam: co nie wydam, to oszczędzam. Całkiem
    systematycznie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 70. Data: 2011-09-06 09:40:33
    Od: "Wieslaw Gajda \(Gold Finance\)" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisal w wiadomosci

    > Tez sie nad tym zastanawialem ;) to chyba chodzi o Nordee i
    > PlanSystematycznegoOszczedzania.
    >
    > yoss

    PSO to generalnie Plan Systematycznego Oszczedzania. Ma go nie tylko Nordea.
    Wiekszosc TFI prowadzi takie plany, chociaz róznie sie nazywaja, np. PSI.
    Ale to jeden pies. Zasada jest taka, ze w zamian za zobowiazanie do
    wieloletnich regularnych wplat klient korzysta z obnizonych oplat w TFI.

    --
    Pozdrawiam,

    Wieslaw Gajda
    Doradca Finansowy, Oddzial Gdansk