  • 1. Data: 2006-01-19 08:49:47
    Temat: czy moje newsy mają polskie litery ąśćź
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    coś mi się chyba poprzestawiało i zwrócono mi uwagę, że wysyłam niepoprawnie
    kodowane wiadomości na grupy

    czy może mi ktoś podpowiedzieź czy już jest OK?

    oczywiście na pl.test wysłałem - ale tam raczej nikt nie podpowie, a u mnie
    i wcześniej i teraz wszystko jest czytelne

    ąśćźęóż

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-01-19 08:52:05
    Temat: Re: czy moje newsy mają polskie litery ąśćź
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczywiście na pl.test wysłałem - ale tam raczej nikt nie podpowie, a u
    > mnie i wcześniej i teraz wszystko jest czytelne

    dobre jest

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 3. Data: 2006-01-19 08:54:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-19 09:49, osobnik plusz stwierdził, iż:
    > oczywiście na pl.test wysłałem - ale tam raczej nikt nie podpowie, a u
    > mnie i wcześniej i teraz wszystko jest czytelne

    Wszystko gra.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-01-19 11:11:19
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-19 plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    w <news:43cf50ef$0$17936$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > oczywiście na pl.test wysłałem - ale tam raczej nikt nie podpowie, a u mnie
    > i wcześniej i teraz wszystko jest czytelne

    Niecierpliwy jesteś ;P Na pl.test odpowiedź ukazała się po 10 minutach od
    czasu wysłania przez Ciebie wiadomości.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka