eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
    Date: 6 May 2007 22:02:15 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 32
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1178481735 14460 213.180.130.18 (6 May 2007 20:02:15
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 May 2007 20:02:15 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.101.29, 192.168.243.38
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:414340
    [ ukryj nagłówki ]

    standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka, że klient
    składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant oddzwania i potwierdza
    dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt telefoniczny jest niemożliwy.

    Jak to przeskoczyć?

    Na razie dzwoniłem do kilku banków, przedstawiając sytuację tej osoby i
    wszędzie doradzana mi jest wizyta w placówce, ale w szczegółach i tak nie ma
    pewności, że konto Z OBSŁUGĄ INTERNETOWĄ będzie założone.

    Ot, choćby kwestia nadawania haseł dostępu: posłuchaj wypowiedzi automatu i
    nadaj sobie kod dostępu. Pytałem w Raffaisenie, czy jest możliwe, aby pracownik
    banku nawiązał połączenie, doszedł do etapu w którym klient nadaje sobie kod i
    wtedy odwrócił się aby klient mógł sobie wybrać hasło.

    Odpowiedź konsultantki: "nie wiem"

    Nie wskazuję konkretnego banku, ale zastanawiam się jak rozwiązać problem...
    Może któryś bank uznałby weryfikację emailową? A może (chyba najprościej)
    byłoby wydrukować umowę, odręcznie ją podpisać i wysłać na adres banku? Tylko
    czy bank otworzy konto NIE WERYFIKUJĄC tak przysłanej umowy telefonicznie?

    Nadmienię, że klient nie chce korzystać z żadnych produktów kredytowych.
    Chce 1) wpłącić kasę i potem wypłacać ją po troszeczku w bankomacie
    2) nadać sobie kody, hasła, pin-y i co tam jeszcze będzie potrzebne do zlecania
    przelewów przez internet

    pozdr
    Aleksander

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1