  • 1. Data: 2002-10-09 15:03:09
    Temat: db24
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    sa jacys uzytkownicy deutsche banku 24? chodzi mi o wrazenia
    posiadaczy ror i kk.

  • 2. Data: 2002-10-09 15:52:45
    Temat: Re: db24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    "gwlac: Wojtka F. :)

  • 3. Data: 2002-10-09 17:46:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > sa jacys uzytkownicy deutsche banku 24? chodzi mi o wrazenia
    > posiadaczy ror i kk.

    Zalozylem sobie w czerwcu bo za darmo do konca roku :->
    Co chcesz wiedziec? Oplaty takie sobie, bezpieczenstwo
    jak w mbanku/inteligo. Tylko zdrapka taka smieszna, bo
    do kazdego przelewu potrzeba dwoch TAN'ow, ktore sa
    cyfrowe :-)) Przelewy przez net - 1 zl, oplaty ogolnie
    srednie-duze [IMHO). Po zakonczeniu promocji prowadzenie
    konta 4 zl/mc - wtedy od nich uciekne raczej :-)

    Interface via Inet IMHO bardzo przyjazny - prosty ale
    czytelny, wygodne definiowanie przelewow z wlasnymi nazwami.

    Kart kredytowych nie maja. Dostepna VE oraz VC i VG chargowe.
    Stosunkowo latwo dostepne tylko po co mi kolejna VC :-)
    Aha - chyba najbezpieczenijsze po Citku karty platnicze
    - przed zastrzezniem bank odpowiada za szkody bez limitu
    i pobiera jedynie 200 zl udzialu wlasnego. Do tego niezle,
    jak na darmowe oczywiscie ubezpieczenia dodatkowe.

    Bankomatow - wlasciwie brak.
    Jezeli masz akurat bank pod domem, nie interesuje Cie
    oprocentowanie rachunku (progresywne - 0,5% - 2,3%) i
    4 zl/mc Cie nie odstrasza to jest to calkiem przyjemny bank.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-10-10 11:26:57
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Wilczek wrote:
    > Bankomatow - wlasciwie brak.

    Z euronetu 2PLN. Limit standardowo 500 PLN/ dziennie.
    Straszenie sa restrykcyjni jesli chodzi o zwiekszenie limitu na kartach
    (VE i VC).
    Mam ich dosc - glownie ze wzgledu na:
    1. bankomaty (oplaty) - kompletnie nie korzystam bo z euronetu mam za
    darmo mBank i Citi, wiec wyplacanie za 2 zlote jest bez sensu.
    2. limity wyplat - limit 500 zloty jest smieszny (mBank 1000, Citi 4000)
    3. oplate 1 PLN za przelew przez internet - rowniez bez sensu jest
    placic jak mozna miec to za darmo.

    Plusy:
    - dobre ubezpiecznie karty VC.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 5. Data: 2002-10-10 13:11:52
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > 2. limity wyplat - limit 500 zloty jest smieszny (mBank 1000, Citi 4000)

    tez sie rozesmialem jak mi panna wypisala 500 zl :-)))
    mimo, zem student i kasy malo to jednak 500 zl to nieporozumienie
    - ale nie chcialo mi sie klucic bo tak sobie tylko zalozylem :-))

    > 3. oplate 1 PLN za przelew przez internet - rowniez bez sensu jest
    > placic jak mozna miec to za darmo.

    no, duzo 1 zl - tylko bzwbk ich przebija no i fortis srebrny/zloty

    > Plusy:
    > - dobre ubezpiecznie karty VC.

    no wlasnie, ale odechcialo mi sie tej karty biorac pod uwage
    koszty wydania, prowizji od bezgotowkowych i 48 zl rocznie
    za utrzymanie konta

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-10-12 13:56:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Oct 2002 17:52:45 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >"gwlac: Wojtka F. :)

    Wlasnie mi przypomniales, ze musze w koncu to konto zamknac :).
    IMO jedna z mniej ciekawych ofert.
    Nic wyjatkowego poza ta odlotowo oryginalna i szalenie niewygodna
    zdrapka :).
    Jedyna ciekawa rzecz to IMO dobrze ubezpieczone karty charge. Jak ktos
    nie chce lub nie moze miec kredytowki a zalezy mu na bezpiecznej
    karcie i prowizja mu nie przeszkadza to moze byc oferta dla niego.
    Aha, interface w necie jes tez po angielsku jak ktos potrzebuje.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730