eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidłuuuuuugi przelewdłuuuuuugi przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!not-for-mail
    From: "Falka" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dłuuuuuugi przelew
    Date: Mon, 13 Oct 2003 11:04:50 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <bmdpsi$42a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc14.pabianice.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1066035922 4170 80.49.42.14 (13 Oct 2003 09:05:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Oct 2003 09:05:22 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-User: falunia
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263591
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa ma się następująco:
    Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
    SA.
    Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
    ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
    I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
    I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
    Ela


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1