  • 1. Data: 2009-04-10 16:34:21
    Temat: "drobne" z kasy... BZWBK
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    witajcie mam małe zapytanie - chcąc zrobić "jaja" na weselu - chciałbym
    wypłacić pewną kwotę X w kasie BZWBK w bilonie - a dokładniej 1zł.

    Realne??? Czy już bardziej w banknotach 10 złotowych

  • 2. Data: 2009-04-10 17:35:06
    Temat: Re: "drobne" z kasy... BZWBK
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    b...@N...gazeta.pl pisze:
    > witajcie mam małe zapytanie - chcąc zrobić "jaja" na weselu - chciałbym
    > wypłacić pewną kwotę X w kasie BZWBK w bilonie - a dokładniej 1zł.

    Zależy jaka kwota...

    K.

  • 3. Data: 2009-04-10 18:04:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witajcie mam małe zapytanie - chcąc zrobić "jaja" na weselu - chciałbym
    > wypłacić pewną kwotę X w kasie BZWBK w bilonie - a dokładniej 1zł.
    > Realne??? Czy już bardziej w banknotach 10 złotowych

    Zamów wcześniej gotówke z podaniem w jakich nominałach chcesz wypłacić. Nie
    powinno być problemu.

  • 4. Data: 2009-04-12 09:32:11
    Od: rafal <r...@n...none>

    b...@N...gazeta.pl pisze:
    > witajcie mam małe zapytanie - chcąc zrobić "jaja" na weselu - chciałbym
    > wypłacić pewną kwotę X w kasie BZWBK w bilonie - a dokładniej 1zł.
    >
    > Realne??? Czy już bardziej w banknotach 10 złotowych

    po 1 zł do banku?
    toż to maksymalnie 100 groszy - nie prościej przez tydzień wybierać
    resztówkę z portfela? Albo podejść do sklepu i poprosić o bilon?

    Pozdrawiam,
    rafał

  • 5. Data: 2009-04-12 10:46:10
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...none> napisał w wiadomości
    > po 1 zł do banku?

    Chyba chodzi o wypłatę wyższej kwoty, ale w monetach 1-złotowych.

    Sam jestem ciekawy jak to wygląda w BZWBK, który od dawna ma awersję do
    bilonu.