eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidrobny problem z MultiBankiemdrobny problem z MultiBankiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: Misiu <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: drobny problem z MultiBankiem
    Date: Mon, 18 Jan 2010 21:58:42 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 29
    Message-ID: <hj2i1u$1l1r$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: piekna-gts.2a.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1263848318 54331 217.153.90.242 (18 Jan 2010 20:58:38
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Jan 2010 20:58:38 GMT
    X-Antivirus: avast! (VPS 100118-0, 2010-01-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515913
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty debetowej VISA do rachunku. Karta
    została zamknięta, ale bank nie zwrócił mi opłaty za jej używanie
    (MultiBank zwraca opłatę za kartę jeśli w poprzednim miesiącu płatności
    nią robione były większe niż 500 zł. W moim przypadku warunek ten był
    spełniony).

    Napisałem reklamację. Dokładnie 29 dni później otrzymałem sztampowy mail
    z banku, że "przepraszają", ale "nadal trwają czynności wyjaśniające". I
    oczywiście ZERO jakiejkolwiek daty, do kiedy one potrwają. Mail nie
    zawierał żadnych odniesień do mojej sprawy, rozpoczynał się od słów
    "Szanowy/a Pan/i, proszę przyjąć nasze przeprosiny ...", widać, że
    wysyłają takich setki.

    IMHO to typowe olewanie klienta, w końcu sprawdzenie, czy opłata została
    zwrócona na konto, może nie zajmie 30 sekund, ale 30 dni to chyba
    wystarczający czas.

    Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
    chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
    odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
    reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

    Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    --
    http://voip.stegny.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1