  • 11. Data: 2005-06-30 21:52:35
    Temat: Re: dzisiejsze przerwy konserwacyjne w e-bankach??
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    Janusz - Vahanara napisał(a):
    > Akurat po południu dzwoniłem do mBanku (pora podwyższyć limity na karcie).
    > Powitało mnie nagranie o przerwie konserwacyjnej.
    >
    > Ale nie przypominam sobie, by taki komunikat rzucił mi sie w oczy na
    > stronie logowania (wchodze bezpośrednio na stronę logowania z Bookmarks
    > Opery).

    no wlasnie, ja tez caly dzien operowalem na mbanku i BGZ, i takowych
    komunikatow nie widzialem (teraz to wala w oczy ;) )

    jakies to dziwne dla mnie, jutro sie moze dowiem co i jak bylo

    --
    pozdro
    ethan

  • 12. Data: 2005-06-30 23:12:37
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Inteligo dziala (23:17 CET)
    > Multibank niestety nie

    Zgodnie z zapowiedziami wszystko ruszyło po północy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2005-06-30 23:14:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Ale nie przypominam sobie, by taki komunikat rzucił mi sie w oczy na
    > stronie logowania (wchodze bezpośrednio na stronę logowania z Bookmarks
    > Opery).

    Coś słabo patrzyłeś bo taki komunikat w mojej Operze był widoczny jak byk
    po lewej stronie :>

    Przerwa w dostępie do mBanku

    Informujemy, że we czwartek, 30 czerwca br., w godzinach 22.00-24.00
    nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez Internet, telefon, SMS, WAP oraz
    mSIM.
    W tym czasie serwis informacyjnybędzie działał bez zmian. Będzie można
    również dokonywać transakcji kartami mBanku.
    Za utrudnienia przepraszamy.

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2005-06-30 23:14:34
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ethan napisał(a):

    > no wlasnie, ja tez caly dzien operowalem na mbanku i BGZ, i takowych
    > komunikatow nie widzialem (teraz to wala w oczy ;) )

    Były cały czas. Widziałem je już w ciągu dnia

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2005-07-01 00:09:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jun 2005 23:28:04 +0200, w <ala00wfqru9g$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
    Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(-a):

    > mBank - Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu

    Tak sobie miałem otwartą sesję, gdy rozpoczęła się "modernizacja".
    Same piękne błędy 404 :) Bardzo profes0naln3 :)

  • 16. Data: 2005-07-01 09:32:44
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Markus Sprungk posłał(a) w świat wiadomość

    > Coś słabo patrzyłeś bo taki komunikat w mojej Operze był widoczny jak byk
    > po lewej stronie :>

    Jak byk, to komunikat byłby widoczny w innych bankach, których strona
    logowania jest pusta.

    W mBanku roi się od reklam i ofert jak na wiacie osiedlowego przystanku.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 17. Data: 2005-07-01 17:57:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Jak byk, to komunikat byłby widoczny w innych bankach, których strona
    > logowania jest pusta.

    Patrzeć to trzeba umieć ;)

    > W mBanku roi się od reklam i ofert jak na wiacie osiedlowego przystanku.

    Dziwne, nigdzie na stronie Mbanku nie widzę żadnych nachalnych reklam.
    Jesteś pewien, że piszesz o Mbanku? :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2005-07-01 18:24:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Jak byk, to komunikat byłby widoczny w innych bankach, których strona
    > logowania jest pusta.

    Patrzeć to trzeba umieć ;)

    > W mBanku roi się od reklam i ofert jak na wiacie osiedlowego przystanku.

    Dziwne, nigdzie na stronie logowania do Mbanku nie widzę żadnych nachalnych

  • 19. Data: 2005-07-02 08:21:10
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Patrzeć to trzeba umieć ;)

    Bank, to jest bank, nie słup ogłoszeniowy Jarmarku.

    > Dziwne, nigdzie na stronie logowania do Mbanku nie widzę żadnych nachalnych
    > reklam.
    > Jesteś pewien, że piszesz o Mbanku? :>

    Na dziś, tuż pod polami logowania: "Na lato: pięknie i zmysłowo - sprawdź
    oferty specjalne w mSZOPIE!"

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 20. Data: 2005-07-02 13:19:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Bank, to jest bank, nie słup ogłoszeniowy Jarmarku.

    To w jaki sposób Bank ma informować o swojej ofercie? Pocztą pantoflową?

    > Na dziś, tuż pod polami logowania: "Na lato: pięknie i zmysłowo - sprawdź
    > oferty specjalne w mSZOPIE!"

    No reklama po prostu zwala z nóg. Jest jej tak dużo, że *zdecydowanie*
    przesłania okno logowania :>

    Marudzisz chłopie i tyle

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk