  • 1. Data: 2010-01-18 12:09:15
    Temat: dziwny mail z PKO BP - uwaga
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    mamy konto w PKO BP. Takei normalne jedyny kontakt z netem taki ze na
    moj mail przychodza aktuale wyciagi (po kazdej operacji) a tu na konto
    zony przyszedl mail nastepujacej tresci:

  • 2. Data: 2010-01-18 12:13:42
    Temat: Re: dziwny mail z PKO BP - uwaga
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Musisz wejść we Właściwości -> Szczegóły -> Źródło wiadomości i obejrzeć, jakie
    podejrzane linki tam są.
    Skopiować cały tekst źródłowy wiadomości i wysłać do jakiegoś admina z pko bp.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2010-01-18 12:21:44
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    podejrzane linki tam są.
    > Skopiować cały tekst źródłowy wiadomości i wysłać do jakiegoś admina z pko bp.

    dzieki,

    a w sieci pojawil sie juz artykul na ten temat:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7466077,Internet
    owi_oszusci_poluja_na_klientow_PKO_BP.html

    m[...]

  • 4. Data: 2010-01-18 12:24:32
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2010-01-18 13:09, m[...] pisze:
    > mamy konto w PKO BP. Takei normalne jedyny kontakt z netem taki ze na
    > moj mail przychodza aktuale wyciagi (po kazdej operacji) a tu na konto
    > zony przyszedl mail nastepujacej tresci:

    Na grupie pl.internet.mordplik o tym piszą:
    http://www.1001newsgroups.com/message.php?id=34343&g
    roup=pl.internet.mordplik
    Zresztą (UWAGA) robię FUT...

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2010-01-18 13:09:42
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mamy konto w PKO BP. Takei normalne jedyny kontakt z netem taki ze na moj
    > mail przychodza aktuale wyciagi (po kazdej operacji) a tu na konto zony
    > przyszedl mail nastepujacej tresci:

    Z taką pisownią, to nie wróżę im wielu sukcesów - polski być
    bardzo trudna język dla maly chiński człowiek! ;)

  • 6. Data: 2010-01-18 13:21:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 14:09:42 +0100, ikarek napisał(a):

    > Z tak? pisowni?, to nie wró?e im wielu sukcesów - polski byae bardzo
    > trudna jezyk dla maly chinski cz?owiek! ;)

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-01-18 13:23:22
    Od: "Starchu S." <s...@o...pl>

    > "Szanowni Klienci,
    /.../
    > ktos jeszczcze trafiony zostal takim mailem?

    Ja dostałem, przed godziną.

    Strachu S.

  • 8. Data: 2010-01-18 13:27:07
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    mały chiński człowiek bać się kara śmierci a te wały to chyba ciągle domena
    ruskich, bułgarskich i czarnonigeryjskich gnid.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-01-19 06:30:16
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    Zmień czytnik - u mnie wyświetla się prawidłowo.

    k.

  • 10. Data: 2010-01-19 07:54:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:30:16 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Zmień czytnik - u mnie wyświetla się prawidłowo.

    Ja mam zmieniać czytnik dlatego, że ktoś mam swój niepoprawnie
    skonfigurowany? No ja Cię proszę ;)

    Xenocide