  • 1. Data: 2010-01-18 13:31:28
    Temat: [info] Ranking kredytów z Dziennik Gazeta Prawna
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Z czysto informacyjno-kronikarskiego obowiązku wrzucam, bo zawsze to
    jakaś informacja, która się może przydać:

    http://tinyurl.com/ranking-kredytow
    http://preview.tinyurl.com/ranking-kredytow

    Swoją drogą to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do
    czynienia ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-01-18 15:01:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hj1nrg$j6h$5@inews.gazeta.pl

    > Swoją drogą to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do
    > czynienia ;)

    No bez przesady - jako okienko kasowe sprawdzają się idealnie :)

  • 3. Data: 2010-01-18 15:13:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Swoją drogą to Getin potwierdza, że nie warto mieć z nimi nic do
    > czynienia ;)

    A ja mam do czynienia. Mam na koncie 56 złotych i od tego co miesiąc
    odsetki. Ale jak minie rok od założenia to chyba skończy mi się ten
    "dobrobyt".

    wiatrak