  • 11. Data: 2005-04-21 19:41:17
    Temat: Re: ebay.pl dziala !!!
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > poki co zgadzam sie z ta opinie. probuje sie zarejestrowac juz ktorys
    > raz i ciagle jest jakis blad.
    >
    > --
    > Solos
    > GG 3115539

    zarejestruj sie na ebay.com i potem zaloguj sie do ebay.pl.

  • 12. Data: 2005-04-21 19:46:51
    Od: "XYZ" <j...@c...net>

    "Zdzislaw" <z...@u...pl> wrote in message
    > ebay juz jest w Polsce !!!

    Bez problemu sie zalogowalem na polski eBay z mojego loginu w USA.....
    Pytanie teraz czy jest sens robic taka mieszanle gdzie kupujac cos w Polsce
    bede dostawal polish feedback.....

  • 13. Data: 2005-04-21 19:50:54
    Od: Solos <m...@t...pl>

    gilberto wrote:
    > zarejestruj sie na ebay.com i potem zaloguj sie do ebay.pl.

    jeszcze takie jedno moze i glupie pytanko :) jesli w imieniu, nazwisku
    lub adresie mam polskie literki to wpisywac czy nie?

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 14. Data: 2005-04-21 19:58:41
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytanie teraz czy jest sens robic taka mieszanle gdzie kupujac cos w Polsce

    Mozesz miec takie i takie komentarze, najwyzej amerykance zrozumieja tylko, ze
    positive :P

  • 15. Data: 2005-04-21 20:02:39
    Od: Solos <m...@t...pl>

    ok, zarejestrowalem sie :) bez polskich znakow. mam nadzieje, ze poczta
    mnie znajdzie :))) dzieki za pomoc.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 16. Data: 2005-04-21 20:16:31
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I póki co dostępna tylko zwykła aukcja bez ceny minimalnej i kup teraz.

    W Niemczech np. nie ma CM w ogole

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 17. Data: 2005-04-21 20:17:48
    Od: "x-men" <x...@u...pl>

    u mnie kup teraz jest
    ale minimum rzeczywiscie nie ma

    (mam 5 pozytywow)

  • 18. Data: 2005-04-21 20:21:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rezist.com napisał(a):

    > W Niemczech np. nie ma CM w ogole

    No i słusznie. Co to za aukcja od 1 PLN z ceną minimalną np. 100 PLN?
    Logiczne jest to, aby cena minimalna była ceną wywoławczą.

  • 19. Data: 2005-04-21 20:23:10
    Od: "XYZ" <j...@c...net>

    "gilberto" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mozesz miec takie i takie komentarze, najwyzej amerykance zrozumieja
    > tylko, ze
    > positive :P

    Strace wiarygodnosc.....

  • 20. Data: 2005-04-21 20:38:53
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 21 kwietnia 2005 (21:33:18), Solos napisał(a) :

    > poki co zgadzam sie z ta opinie. probuje sie zarejestrowac juz ktorys
    > raz i ciagle jest jakis blad.

    Mnie po 3 próbach się udało :)

    --
    Pozdrawiam,