  • 1. Data: 2010-03-21 13:17:00
    Temat: endriu, mam dla ciebie lekarstwo!
    Od: fatso <f...@n...com>

    lekarstwo na paranoje polska, znaczy sie, chorobe ktora ciebie bodzie:
    wybierzmy sobie KROLA!
    Zaden hrabia Komorowski, krewniak Bora, kretyna co pomogl wyrwac zywe
    serce W-wie.
    Zaden Sikorski z Bydzi, co daje ssac swoje pracie niewlasciwej rasowo
    kobiecie.

    Jest kandytat: Jerzy ks Czartoryski z Canada. Oto jego legitymacja:
    http://www.ysearch.org/alphalist_view.asp?uid=YX5VB&
    letter=C&lastname=Czartoryski&viewuid=XYTAT&p=0

    Dlaczego legitymacja genetyczna tutaj wazna? Dlatego ze niejaki Repnin,
    jego rzekomy praszczur to grabarz Polski
    210 lat temu jako ambasador carycy Katrzyny. Kacap na Wawelu? chyba po
    moim trupie!
    Na szczescie Ksiaze Pan zdobyl sie na rzecz wielka: poddal sie testom
    genetycznym. jest potomkiem ksiazat-marszalkow
    Francji. Nadaje sie!

    zamowilem juz sobie pozycje stolnika bydgoskiego, z prawem do wizytacji
    i degustacji w kazdej tam publicznej knajpie.
    oto moja legitymacja, naprawde bardziej wiarygodna niz sprawdzanie mi
    chuja w bramie:
    http://www.ysearch.org/alphalist_lastname.asp?uid=YX
    5VB&region=&letter=R&searchtype=exact&lastname=Robak

    Otworz w Bydzi knajpe a ja ci zrobie reklame!

    fatso