  • 31. Data: 2008-02-18 13:03:52
    Temat: Re: Nowe konto on-line
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Parl Dro pisze:

    > Mhm, tak tak, masz rację. Ale chodziło mi bardziej o to, że w systemie bankowym
    > konkretny token jest przypisany do konkretnego numeru (identyfikatora klienta),
    > żeby mógł poprawnie generować hasła jednorazowe dla odpowiedniego użytkownika.
    > Żadnej komunikacji (po zainstalowaniu) między tokenem a siecią zewnętrzną
    > później nie ma.

    Oczywiscie ale z tego wniosek ze moge miec swoj token an dwoch
    telefonach jak zaloze konto to przetestuje. A co za tym idzie nie ma
    znaczenia jaki numer telefonu bede mial

  • 32. Data: 2008-02-18 13:28:48
    Od: g...@g...com

    On 18 Lut, 12:23, g...@g...com wrote:
    > Wysłałem zapytanie przez ich stronę o dostępność polecenia zapłaty.
    > Odpowiedź? Na plus to, że w ogóle przyszła (co nie jest standardem
    > wśród banków). Na minus to, że nie na temat: "Uprzejmie informujemy,
    > że w Eurobanku jest możliwość ustanowienia zlecenia stałego na kwotę
    > stałą na koncie.". Jak w starym dowcipie: zamiast mówić, że jedno koło
    > zepsute, mów że trzy dobre...
    > Jeśli Eurobank chce wyjść poza getto kredytów na dowód dla emerytów to
    > powinien popracować nad ofertą i komunikacją. Jeśli jakiś bank
    > chciałby swoje konto pozycjonować jako podstawowe, to polecenie
> [...]

    Odpisuję sam sobie :) ale: właśnie wracam z oddziału i... ręce
    opadają. Teksty o zleceniu stałym to nie jest marketingowy bełkot -
    pracownicy w placówce naprawdę nie mają pojęcia co to jest polecenie
    zapłaty! A jeśli takie odpowiedzi na maile jak opisywałem przychodzą,
    to w centrali również mają z tym problem. Ponadto NIKT w placówce (2
    pracowników + szefowa) nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie czy na
    potwierdzeniu przelewu drukowanym w oddziale będzie pieczątka z
    podpisem czy nie. A 2 z 3 pracowników miało kłopot za ze zrozumieniem
    różnicy pomiędzy wyciągiem z konta a potwierdzeniem przelewu.
    "Trudniejszych" pytań już nie zadawałem - trochę temu "bankowi"
    jeszcze brakuje by osiągnąć choć przeciętny poziom. Może i
    oprocentowanie dobre, ale sam poziom chaosu budzi wątpliwości czy
    lokata swoich pieniędzy "tam" to na pewno dobry pomysł.

  • 33. Data: 2008-02-18 13:36:25
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > opadają. Teksty o zleceniu stałym to nie jest marketingowy bełkot -
    > pracownicy w placówce naprawdę nie mają pojęcia co to jest polecenie

    W kadrę to oni rzeczywiście kiepsko inwestują... Też nie raz przetestowałem
    wszelkie formy niedasizmu z nimi.

    > Ponadto NIKT w placówce (2
    > pracowników + szefowa) nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie czy na
    > potwierdzeniu przelewu drukowanym w oddziale będzie pieczątka z
    > podpisem czy nie.

    A czy to nie jest ich obowiązek podbicia i podpisania dokumentu wydawanego przez
    bank? Nigdy nie sądziłem, że to akurat może rodzić jakiekolwiek problemy :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 34. Data: 2008-02-18 14:03:26
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Parl Dro pisze:
    > A czy to nie jest ich obowiązek podbicia i podpisania dokumentu wydawanego przez
    > bank? Nigdy nie sądziłem, że to akurat może rodzić jakiekolwiek problemy :)
    a czytałeś art. 7 ustawy Prawo bankowe?

  • 35. Data: 2008-02-18 14:13:23
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > a czytałeś art. 7 ustawy Prawo bankowe?

    Czytałam, ale nie wiem jakie ma on w tym wypadku zastosowanie?
    Z tego co zrozumiałem koledze chodziło o fakt ostemplowania dokumentu
    drukowanego z systemu bankowego w placówce a nie ostemplowania potwierdzenia
    przelewu drukowanego z internetu. Z własnego doświadczenia ani z jednym ani z
    drugim nie miałem nigdy problemów.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 36. Data: 2008-02-19 07:15:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Nie zmienia to faktu, że robienie głównej strony banku wyłącznie we flashu
    > jest chorym pomysłem - w ogóle robienie strony we flashu, ale tu to już
    > zupełne przegięcie...

    Jest motorem ;) postępu. Dosłownie każdy CPU i każda ilość RAMki padnie pod ciosami
    flaszek. :)
    Stron bezflaszkowych można otworzyć naraz i kilkadziesiąt, i (być może nawet)
    kilkaset nawet na
    słabym komputerze, który można kupić za kilkadziesiąt :) złotych, ale flaszkowe
    strony domagają
    się mocy obliczeniowych superkomputerów!! :)

    MZ należałoby wprowadzić karę śmierci dla twórców tego typu stron. :) Dożywocie to MZ
    za mało.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2008-02-19 19:27:37
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> wrote in message
> [...]
    > .... gdybys z innego telefonu sciagnal tego samego LINKA URLa to token
    > powinien dzialac, sprawdz URL pewnie przyszedl WAP Pushem

    nawet jak w IE czy FF przeklepiesz linka to sie da ściągnąć. tylko rozróżnia
    duże / małe litery

  • 38. Data: 2008-02-19 19:30:19
    Od: "News" <a...@i...pl>

    > Czy moge miec kilka instalacji w kilku telefonach?

    mozesz
    przeklep adres z sms-a jaki dostałeś do dowolnej przeglądarki. zachowując
    duze/małe litery
    sciągniesz plik jad. (txt) w nim jest link do tokena (jar)
    ściągasz, nokia pc suuite i instalacja aplikacji na tylu tel ilu chcesz. w
    kazdym tel. musisz wklepac kod aktywacyjny.
    działą. testowane :D

  • 39. Data: 2008-02-19 19:31:43
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "Yooseph" <y...@n...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    > Dnia So 16 lut 2008 00:24:32 w
    .pl> "RobertS"
    > A jak zaawansowany trzeba miec telefon zeby sie to dalo zainstalowac?
    > Na nokii 3510i pojdzie?

    na starych tel niedziała
    pojawia sie "java.lang.illegalstateexcelpion "
    nie działa np. na nokii 6610i (mimo ze jest w spisie tel supportowanych)i
    siemensie s55

  • 40. Data: 2008-02-26 09:54:50
    Temat: Re: [eurobank] Nowe konto on-line
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Owszem grają - aktualnie płacą 6% odsetek od rocznej lokaty.
    JaC

    -----