  • 11. Data: 2003-10-04 15:21:58
    Temat: Re: eurobank i wplata do mbank
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    napisał w wiadomości news:blm96b$dpl$1@news.onet.pl...

    > Pewnie pomylilo ci sie z mKioskami - do konca roku ma byc ok. 8, a
    docelowo
    > 100 (podzielmy przez 2 ;)

    a w efekcie i tak bedzie tylko 1 w lodzi, do ktorego kase mozna wplacac
    za kioski z niedzialajacymi laczami, dzieki ktoremu oferta procentowa mbanku
    zbliza sie do peeeekaaaao - dziekujemy
    :-)

  • 12. Data: 2003-10-04 16:30:28
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    > gdzies o tym slyszalem... widocznie cos mi sie pomylilo :)
    > szkoda ze mbank nie ma placowki gdzie mozna wplacic troche $$$ na konto

    Mozna wpacac bez prowizji pieniadze do mbanku w specjalnych miejjscach
    nazwanych magicznie mKiosk, jak na razie jest ich bardzo malo. W Krakowie
    jest w M1, ale nie ma na razie mozliwosci wplaty w bankomacie. (Takiej
    wplaty dokonuje sie wlasnie przez bankomat wlasnie). Szczegoły o mKioskach
    znajdziesz pod linkiem:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    Pozdrawiam
    Opos

  • 13. Data: 2003-10-04 18:07:43
    Od: " PanDa" <p...@N...gazeta.pl>

    > W Poznaniu brak.

    brak mKiosku ?
    wlasnie dzis widzialam w M1, ale czy jest tam bankomat depozytowy-nie wiem
    ale chyba powinien być