  • Data: 2011-04-20 08:55:47
    Temat: fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    http://tinyurl.com/6x2rw5q

    Poznalismy sie na tej grupie ok 8 lat temu. Ona szukala sposobu na
    pomnozenie swego kapitaliku. Ja, jak to u mnie, bladzilem posrod
    gwiazd. Ona zapytala zartobliwie czy jest u mnie wolna posada
    sluzacej(z zawodu Pani Adjunkt naowczas ale platna zapewne niczym
    kuchta tutaj). Ja na to, ze nie ale zwolnila sie posada zony bo
    ostatnia niedawno zrzucilem ze schodow
    po 9 tygodniach pozycia. Reszta to juz mala idylla taka. Jestesmy
    razem i nawet nie mialem okazji na serio sie z kobieta poklocic nigdy
    bo nie bylo powodu. Chyba ze znowu ja podtruje za miesiac ostrygami w
    moim palazzo nad M. Srodziemnym- wtedy moge oczekiwac na bicie
    walkiem.
    Bywalcy tej grupy zapewne juz rzucili sie ogladac wyz. zam. obrazek.
    Tytul sie bierze ze znanego dziela etnografa Malinowskiego. Mam ta
    ksiazke w domu i nie namawiam do jej zakupu: straszna nuda, bardziej
    nudne to niz Mein Kamp czy das Kapital, bardziej znanych autorow. W
    obrazku jest przekaz sekretny, tym bardziej wazny ze wlasnie
    przelamalismy nastepna linie oporu w ilorazie Z/S. Jest 33.76 gdy te
    slowa pisze. Docelowo Srebro/Zloto ok 16 bo taka jest naturalna
    roznica w skoroupie ziemskiej. Do tego celu zmierzamy. Ja kupilem ta
    rzezbe z litego srebra na eBayu niedawno za Ł175. wazy 258Gm. No i
    skoro dzis cena 1 gram srebra jest Ł0.88 to wartosc rzezby w zlomie
    jest Ł227. Ł50 funtow zysku w 3 tygodnie, nizle.
    Czego i kazdemu z was zycze.

    fatso