  • 11. Data: 2009-11-25 22:34:31
    Temat: Re: gdzie najkorzystniejszy kredyt ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:heka45$q2j$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jakie to umiejętne wykorzystywanie? Jestem zainteresowany, bo
    > w Millenium bez łaski ( a dosłownie, miesiac wcześniej odmówiło mi Citi
    > 4000 pożyczki)

    Jesli potrzebujesz x, a masz limit np. 2x to po prostu w pierwszym dniu
    okresu rozliczeniowego robisz sobie przelew na konto w kwocie x, za przelew
    placisz 0,01x. Przez 28 dni x mozesz sobie trzymac na oprocentowanym
    rachunku oszczednosciowym, to pozwoli na zwrot czesci prowizji. Jak masz
    mozliwosc znalezienia innego finansowania na 3-4 dni (np. overdraft, ktory
    mozna kilka dni w m-cu wykorzystywac bez oprocentowania - Citi, Mille) to
    sytuacja wyglada jeszcze lepiej, bo na karcie potrzebujesz tylko limitu w
    kwocie x i w praktyce robisz tylko 6 przelewow w ciagu roku :).
    Oczywiscie jeszcze lepiej zastosowac taki trick na karcie Getin banku, bo w
    praktyce mamy nieoprocentowany kredyt.

    MK

  • 12. Data: 2009-11-25 23:53:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tia. Historia sprzed tygodnia, jeden ze znajomych składał wniosek o kredyt
    odnawialny
    > w jednym z poznańskich oddziałów. Dochód powyżej średniej krajowej, bo programista,
    > umowa na czas nieokreślony od ponad roku.
    [...]
    > A chodziło o linię debetową na 1000 zł :)

    BZWBK?

    mnie też kiedyś odmówili, a kilka tygodni później dali kk z 3x większym
    limitem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-11-26 00:44:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-25, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > [...]
    >>
    > BZWBK?
    >
    > mnie też kiedyś odmówili, a kilka tygodni później dali kk z 3x większym
    > limitem

    Nie. Alior Bank właśnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-11-26 07:40:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie. Alior Bank właśnie.

    oni czytają grupę, może wyciągną jakieś wnioski? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS