  • 1. Data: 2009-10-19 07:24:43
    Temat: gdzie wymienić korony słowackie ?
    Od: "kasa" <k...@o...pl>

    znajoma znalazła zapomnianą większą ilość koron słowackich,
    i się mnie pytała czy można coś z nimi jeszcze zrobić.
    można gdzieś jeszcze je wymienić ?

  • 2. Data: 2009-10-19 07:30:26
    Temat: Re: gdzie wymienić korony słowackie ?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:24:43 +0200, kasa napisał(a):

    > można gdzieś jeszcze je wymienić ?

    Tu stoi, że ciągle skupują:
    http://baksy.pl/kantor/kursy.php3

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
    Baruch Spinoza

  • 3. Data: 2009-10-19 07:31:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kasa" news:hbh4ds$1a0p$1@news.mm.pl

    > znajoma znalazła zapomnianą większą ilość koron słowackich,
    > i się mnie pytała czy można coś z nimi jeszcze zrobić.
    > można gdzieś jeszcze je wymienić ?

    Informacja ze strony EBC.

    "Od 17 stycznia 2009 r. płatności gotówkowych na Słowacji będzie można
    dokonywać wyłącznie banknotami i monetami euro, ale banki będą wymieniać
    banknoty korony słowackiej do końca 2009 r., a monety - do końca czerwca
    2009 r. po stałym kursie. Od 20 stycznia 2009 r. banki będą mogły pobierać
    opłaty za wymianę przy transakcjach powyżej stu banknotów i stu monet na
    jednego klienta. Banknoty korony słowackiej będzie można wymieniać w Národná
    banka Slovenska bezterminowo, a monety - do końca 2013 r."

    http://www.ecb.int/euro/changeover/slovakia/html/ind
    ex.pl.html

    I tutaj jeszcze fotki banknotów, które kwalifikują się do wymiany na euro.
    http://www.ecb.int/euro/exchange/slovakia/html/index
    .pl.html