  • 1. Data: 2012-10-30 11:13:00
    Temat: getin online i urojone operacje na koncie
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    Kolejne potwierdzenie profesjonalności getin online: w historii rachunku pojawiły się
    w ostatnim czasie wirtualne operacje nieznanego pochodzenia:

    28.05.2011 26.10.2012 344.00 0.62
    28.05.2011 26.10.2012 -344.00 -343.38

    czyli najpierw obciążenie a pozniej uznanie na taką samą kwotę. Jak widać data
    operacji z zamierzchłej przeszłości czyli 28.05.2011, data księgowania sprzed kilku
    dni: 26.10.2012.

    Potwierdzone u kilku osób.

    Poza tym ostrzegam przed akwizytorami/naciągaczami dzwoniącymi z GOL z ofertą zmiany
    konta skarbonkowego na swobodne: to drugie jest platne przy niespełnieniu okreslonych
    warunków, o czym konsultant nie wspomina. Jeśli zreflektujecie się po czasie i
    zechcecie przywrócić skarbonkowe to trzeba pilnować: u mnie mimo obietnicy odkręcenia
    statusu konta z 25go pazdziernika (efekt miał być widoczny w ciągu 24h) do tej pory
    mam konto swobodne a konsultant w dzisiejszej rozmowie przyznał, że "nie wie dlaczego
    konto jest wciąż swobodne, mimo że przyjęli zlecenie przywrócenia skarbonkowego".

  • 2. Data: 2012-10-30 13:16:16
    Temat: Re: getin online i urojone operacje na koncie
    Od: Jabłoński <b...@b...brak>

> [...]
    dlaczego konto jest wciąż swobodne, mimo że przyjęli zlecenie przywrócenia

    Ale to dotyczy konta swobodnego + Super Saver bo zwykłe swobodne jest ZA
    DARMO. Teraz przeglądam ofertę GOL i pisze jak byk.

  • 3. Data: 2012-10-30 14:44:03
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2012 13:16:18 UTC+1 użytkownik Jabłoński napisał:
> [...]
    >

    > Ale to dotyczy konta swobodnego + Super Saver bo zwykłe swobodne jest ZA
    >
    > DARMO. Teraz przeglądam ofertę GOL i pisze jak byk.

    Telefoniczni akwizytorzy GOL z definicji nie będą wciskali darmowego konta
    swobodnego. To co oferują to konto swobodne w promocji "konto swobodne plus", za
    ktore opłata wynosi 9,99zł w przypadku niespełnienia wspomnianych warunków.

  • 4. Data: 2012-10-30 14:54:23
    Od: Jabłoński <b...@b...brak>

> [...]
    ktore opłata wynosi 9,99zł w przypadku niespełnienia wspomnianych warunków.

    Oczywiście że nie będą. Dla tego dobrze o tym poinformować.