  • 11. Data: 2007-02-11 13:01:36
    Temat: Re: getinbank i konto internetowe?
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Krzysztof pisze:
    > Czy ktos korzysta? Teraz widac, ze jest w wersji darmowej za prowadzenie z
    > bezplatnymi przelewami.

    Tylko ciekawe jak dlugo ta darmowosc bedzie trwac?
    Bo jesli tak jak w VW Banku to ja dziekuje.
    Ciekawa sprawa bo Getin ma najwyzej oprocentowane lokaty zlotowe i dewizowe.

  • 12. Data: 2007-02-11 18:11:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko ciekawe jak dlugo ta darmowosc bedzie trwac?
    > Bo jesli tak jak w VW Banku to ja dziekuje.
    > Ciekawa sprawa bo Getin ma najwyzej oprocentowane lokaty zlotowe i
    > dewizowe.

    Ten wariant stworzyli chyba w okreslanym celu, takze nie uwazam tego za
    promocje. Inne warianty konta istnieja nadal.
    A oprocentowanie lokat, to przeciez najlepszy marketing. Co mi po ING czy
    innych, ktore krocie placa za spoty reklamowe, jak oprocentowanie jest
    niskie. Inny rodzaj marketingu. Bank jest w fazie rozwoju i buduje baze
    klientow. Podobnie pare lat wstecz zachowywal sie Lukasbank z lokatami.
    W przypadku lokat walutowych to inne banki sobie robia kpine z klientow
    dajac np. 0,5% na lokacie w USD przy centralnej stopie 5,25%.
    Jednak lokaty negocjowalne walutowe w inych bankach nie odbiegaja juz wcale
    od lokat negocjowalnych w Getinie, a czasmi je przewyzszaja.
    Molochy bankowe stwierdzily, skoro i tak ludzie trzymaja u nich waluty to po
    co im placic. Sami ludzie sobie winni, ze sie nie interesuja swoimi
    pieniedzmi. Pamietam taka akcje w ING pare lat temu, jak wprowadzili oplate
    za konta walutowe-ludzie tak szybko je zamykali, ze po 6-mies. wycofali sie
    z tej oplaty i nie ma jej do dzisiaj.
    A co sie tyczy VW to za 5zl/mies i tak jest lepiej niz mBank. Jak policzysz
    bezplatne przelewy, mozliwosc darmowych wyplat >400 ze wszystkich bankomatow
    oraz oproc. pluskonta tak jak emax plus to nie jest tak zle. W mBanku dla
    normalnej egzystencji musisz czesc kasy trzymac na prawie nieoprocentowanych
    rachunkach, w VW mozesz dowolnie sciagac sobie pieniadze z pluskonta. Jak to
    wszystko policzysz to gwarantuje, ze wyjdzie wiecej niz 5zl.

  • 13. Data: 2007-02-11 21:01:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    mam tam jakies konto oprocentowane na 4.50% i jeszcze jakis czas temu
    przez net nie mozna go bylo obslugiwac (nawet bylem w tej sprawie
    pogadac w oddziale na Zelaznej), ale moze teraz cos sie zmienilo...

    dla mnie jak konto nie ma dostepu przez net to jest lekko ulomne

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-02-11 23:06:49
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > pogadac w oddziale na Zelaznej), ale moze teraz cos sie zmienilo...
    >
    > dla mnie jak konto nie ma dostepu przez net to jest lekko ulomne

    na Żelaznej jest jakiś oddział?
    bo na WWW tylko:
    Melomanów
    Grójecka
    Marszałkowska
    Świętokrzyska x2

    a może są jeszcze jakieś inne ukryte oddziały? :)

    PG

  • 15. Data: 2007-02-12 07:36:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Marszałkowska
    > Świętokrzyska x2
    >
    > a może są jeszcze jakieś inne ukryte oddziały? :)

    moze to zluda diabelska (tak jak antypody w Szwejku), ale bylem tam juz
    2x ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-02-12 09:50:53
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie szczegolnie zalezy na tych lokatach negocjowalnych przez net (zarowno
    > zlotowych jak i walutowych), bo tak to trzeba biegac do placowki i je
    > samemu odnawiac po terminie zapadalnosci.

    Cos wiecej o tym? Ile zer musi miec lokata, aby byla 'negocjowalna'. Czy
    chodzi o negocjacje w stylu: dorzuce wam jeszcze z 5k jak podniesiecie o
    0,1%?

    Z.

  • 17. Data: 2007-02-12 12:14:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eqpd9u$asr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Cos wiecej o tym? Ile zer musi miec lokata, aby byla 'negocjowalna'. Czy
    > chodzi o negocjacje w stylu: dorzuce wam jeszcze z 5k jak podniesiecie o

    To sie tak tylko nazywa negocjowalna, informacja podana jest na stronie jako
    lokata specjalna: dla PLN od 30tys, dla EUR, USD od 10tys. waluty.
    Tak na prawde pracownik zaglada do tabelki z danego dnia (sytuacja na rynku)
    i tam ma okreslone stawki %, spokojnie moglby to robic system komputerowy,
    bo to zadna negocjowalnosc.
    W marmurkach sredniej wielkosci takie lokaty sa w wiekszosci od 50tys. PLN i
    25tys waluty USD, EUR.
    Roznice w stosunku do normalnego oprocentowania zaleza jak Getin ma
    wysrubowane stawki lokat standardowych dla danej waluty. Dla PLN jego stawki
    standardowe sa na poziomie WIBOR stad faktycznie mozna liczyc na moze 0,1%
    wiecej. Dla waluty, np USD mozna liczyc na wiecej, jak dobrze pamietam
    ok.4,8% na 6-mies. zamiast standardowo 4,0%- w duzej mierze zalezy to od
    stawek LIBOR dla danej waluty w danym momencie zakladania lokaty.

  • 18. Data: 2007-02-14 21:32:03
    Od: "SK" <s...@p...fm>

    Przez internet (GB24) można zakładać tylko lokatę internetową w PLN
    (http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.htm
    l);
    rachunek oszczędnościowy TOP jest dostępny przez GB24 (ale gdy nie ma
    się ROR, to nie);
    nie ma obowiązku posiadania karty debetowej, darmowych wypłat z
    bankomatów Banku BPH już nie ma;
    przy logowaniu do GB24 podaje się tylko stałe hasło, a przy
    autoryzacji transakcji losowe kombinacje z karty TAN;
    na Żelaznej nie ma już placówki, aktualna lista jest na
    http://www.depozyty.getinbank.pl/znajdz_oddzial.html

  • 19. Data: 2007-02-18 00:33:10
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    SK napisał(a):
> [...]
    > autoryzacji transakcji losowe kombinacje z karty TAN;
    > na Żelaznej nie ma już placówki, aktualna lista jest na

    Dzięki za info.
    A czy możesz sprawić, żeby tu:
    http://www.getinbank.pl/30.php
    też były aktualne? :)