  • 31. Data: 2002-01-17 16:59:26
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a23v6n$k7k$1@news.tpi.pl...

    > Chodziło mi głównie o profesjonalizm podejścia i o fakt, że może zaistniec
    > sytuacja, że nie będziesz nawet wiedział, że ktoś wszedł w posiadanie twoich
    > haseł.

    Zwróć uwagę, że o ile profesjonalizm Inteligo daje Ci (a jednak złudne) poczucie
    bezpieczeństwa za Twoje pieniądze, o tyle profesjonalizm mBanku nie przesadza z
    nadmiarem zbędnych środków bezpieczeństwa, chroniąc Twoje pieniądze. A wybór należy
    wyłącznie do Ciebie.

    >Aby wejść w posiadanie haseł z Inteligo trzeba zabrać, lub zdrapać
    > (czytaj zostawić ślad).
    > I tyle.

    Nie. Żeby wejść w posiadanie haseł Inteligo (co dotyczy mBanku) wystrczy ukraść
    Ci kartkę z hasłami w takim momencie, żebyś przez dość długi czas nie wiedział o
    tym. A czy trzeba będzie coś drapać czy nie - ktoś, kto ukradł hasła, żeby Cię
    okraść na ich podstawie, z drapaniem czy bez zrobi swoje zanim się obejrzysz. Ktoś,
    kto nie będzie umiał nic z hasłami zrobić - najpewniej po prostu je zniszczy.
    Sądzisz może, że złodziej będzie ryzykował ujawnienia się, żeby Ci oddać kartkę z
    poodkrywanymi hasłami?

    > Dla mnie bardziej profesjonalne i już. Każdy ma swoje zdanie i nie jest moim
    > celem przekonywanie nikogo do mojego.

    To dlaczego piszesz (pierwszy w wątku) post w tonie nieomalże alarmistycznym, co
    już zauważył Rafał Deptuła?

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 32. Data: 2002-01-17 21:15:36
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Rafal Deptula pisze:
    >Nie zawsze mam pod reka np monete, zeby je zdrapac, a nie mam
    >ochoty brudzic sobie paznokci.

    A ja mam sposób na zdrapkę Inteligo. Najlepiej zdrapuje się żetonem
    telefonicznym A (obecnie wycofane z obiegu).

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !