  • 1. Data: 2008-08-08 07:38:01
    Temat: zlota KK mille
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    czy warto brac zlota kk mille ? planuje pewne wydatki na wyposazenie
    mieszkania. czy pierwszy rok jest za darmo?

  • 2. Data: 2008-08-08 08:15:35
    Temat: Re: zlota KK mille
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > czy warto brac zlota kk mille ? planuje pewne wydatki na wyposazenie
    > mieszkania. czy pierwszy rok jest za darmo?

    tak, pierwszy rok jest za darmo, a w drugim limit zwolnienia 30kzl
    (zakladam, ze sie ostatnio nie zmienil)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-08 08:24:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " atott" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > czy warto brac zlota kk mille ? planuje pewne wydatki na wyposazenie
    > mieszkania. czy pierwszy rok jest za darmo?

    Jesli do wydatkow bezgotowkowych, to nienajlepszy wybor. Z gory narzucony
    dzien generowania wyciagu i ogolnie nic szczegolnego w tej karcie nie ma. No
    ale niczego bardzo zlego tez w niej nie ma. Pierwszy rok za darmo poza
    zlotym amexem (nie co-brandem z MM

    marekz

  • 4. Data: 2008-08-08 08:34:15
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > No ale niczego bardzo zlego tez w niej nie ma. Pierwszy rok za darmo poza

    no wlasnie, ta karta niczego niezwyklego nie ma, ale byc moze bank
    zaproponowal bez papierkow, a klient chce aby bylo prosto ;-)
    generalnie sa na rynku lepsze kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-08 09:35:11
    Od: "Karthoon " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > no wlasnie, ta karta niczego niezwyklego nie ma, ale byc moze bank
    > zaproponowal bez papierkow, a klient chce aby bylo prosto ;-)
    > generalnie sa na rynku lepsze kk

    które?

  • 6. Data: 2008-08-08 10:02:18
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > no wlasnie, ta karta niczego niezwyklego nie ma, ale byc moze bank
    > zaproponowal bez papierkow, a klient chce aby bylo prosto ;-)
    > generalnie sa na rynku lepsze kk

    a czy jakies zagrozenia w postaci opcji "malymi literkami" itp ktore wyjda w
    praniu?

  • 7. Data: 2008-08-08 10:03:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sie, 11:35, "Karthoon " <k...@g...pl> wrote:

    > które?

    Sadze, ze wszystko zalezy od potrzeb.
    Wiele kart oferuje opcje dodatkowe (raty, rozne typy przelewow, rabaty
    w roznych sieciach) podobnie Goldy maja istotne roznice w zakresie
    podpietych ubezpieczen.

    Jesli klient potrzebuje karty do placenia w marketach i stacjach
    beznzynowych, to roznicy dla niego nie ma.
    Natomiast jesli ma inne potrzeby, to juz powinien sobie KK dobrac
    indywidualnie, sposrod roznych ofert wyszukujac ta, ktora odpowiada
    jego potrzebom.

    Innej KK potrzebuje ktos latajacy 200 dni w roku z wieloma
    miedzylondowaniami, a innej osoba opisana na pocztku mojego wpisu.

  • 8. Data: 2008-08-08 10:39:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " atott" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a czy jakies zagrozenia w postaci opcji "malymi literkami" itp ktore wyjda
    > praniu?

    Domyslnie wlaczane jest platne ubezpieczenie, z ktorego trzeba zrezygnowac
    na millelinii.

    marekz