  • 1. Data: 2005-11-10 18:56:55
    Temat: [inteligo] karty kodow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chyba jeszcze nie było

    Zmiany w serwisie WWW
    W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów zmodyfikowaliśmy sposób
    zarządzania kartami kodów.
    Teraz w zakładce "Moje dane", w menu po lewej stronie zamiast opcji
    "Aktywuj kartę kodów" znajduje się opcja "Karty kodów". Po jej wybraniu
    zobaczysz listę Twoich kart kodów oraz opcje umożliwiające ich
    aktywację, usunięcie bądź zablokowanie. Możesz posiadać 5 kart kodów
    (karta aktywna oraz karty nieaktywne, zablokowane i w trakcie produkcji).
    Po wybraniu opcji "Karty kodów" możesz:
    * Zamówić nową kartę kodów.
    Po wybraniu tej opcji zostaniesz poproszony o wybór adresu i
    sposobu doręczenia przesyłki z kartą. Pamiętaj, że jeżeli wskażesz adres
    inny niż korespondencyjny, to zamówienie karty kodów będziesz musiał
    potwierdzić kodem z karty kodów.
    * Sprawdzić historię i status zamówień.
    Dowolną kartę kodów z listy kart nieaktywnych możesz też aktywować przy
    użyciu serwisu WAP oraz automatycznego serwisu telefonicznego.

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zmiany_
    www_9112005.htm

  • 2. Data: 2005-11-11 08:18:38
    Temat: Re: [inteligo] karty kodow
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2005 19:56:55 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:
    > chyba jeszcze nie było
    >

    > Zmiany w serwisie WWW
    > W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów zmodyfikowaliśmy sposób
    > zarządzania kartami kodów.

    Chciałoby się powiedzieć "wreszcie" :-)
    Pytanie tylko czy przez to nie wyłączyli starej funkcjonalności - jeśli
    dojedziesz do połowy ostatniej karty to z automatu wysyłamy nową.

    KJ
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 3. Data: 2005-11-11 08:35:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Chciałoby się powiedzieć "wreszcie" :-)

    Ano.

    > Pytanie tylko czy przez to nie wyłączyli starej funkcjonalności - jeśli
    > dojedziesz do połowy ostatniej karty to z automatu wysyłamy nową.

    Nie widzę związku między jednym a drugim.

  • 4. Data: 2005-11-11 08:56:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 09:35:44 +0100,
    napisała:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    [...]
    > Nie widzę związku między jednym a drugim.

    Bo nie powinno być, ale ...
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 5. Data: 2005-11-14 08:50:38
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Chciałoby się powiedzieć "wreszcie" :-)
    > Pytanie tylko czy przez to nie wyłączyli starej funkcjonalności - jeśli
    > dojedziesz do połowy ostatniej karty to z automatu wysyłamy nową.

    Upodabniają się w tym do PKO Inteligo. Tam wysyłanie z automatu działo
    pomimo istnienia tej opcji. Ale nie można uogólniać!

    Grzexs