  • 11. Data: 2007-01-29 19:51:02
    Temat: Re: jak najtaniej dokonac przelewu w euro
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Ale wtedy to chyba i normalny przelew bedzie tani (lub za darmo)?

    Fakt.

    Inna rzecz, że o przelewach walutowych to ja w ogóle na stronach kilku
    banków (wybranych jak leci) nie umiem słowa znaleźć.

    MJ

  • 12. Data: 2007-01-29 20:09:33
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Najlepiej, jak oba konta są w tym samym banku. Wtedy wystarczy jedno
    > okienko i nawet walizki nie trzeba.
    >
    > A w ogóle nie przesadzajmy z tą walizką - w pięćsetkach to będą 52
    > banknoty. Nawet w setkach - 260 papierków - można upchać po
    > kieszeniach.
    >
    > MJ

    A jaki bank w PL umozliwia pobranie konkretnej kwoty w obcej walucie w
    okreslonych nominalach? Bo ja jeszcze takiego nie spotkalem w PL :)

    A do tego jak bank wyplaci te 26tys euro w 5tkach ? :D

  • 13. Data: 2007-01-29 20:22:58
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 29 Jan 2007 21:09:33 +0100, kjvirtual napisał(a):

    > A jaki bank w PL umozliwia pobranie konkretnej kwoty w obcej walucie w
    > okreslonych nominalach?

    Chyba każdy.
    Prosisz o duże nominały i dostajesz 52 banknoty po 500 EUR.

    > Bo ja jeszcze takiego nie spotkalem w PL :)

    Może trzymałeś forsę w SKO lub Banku Spółdzielczym w Pcimiu? :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2007-01-29 23:03:26
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Sprawdź WBK,

    MichalL

  • 15. Data: 2007-01-30 02:22:14
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > Prosisz o duże nominały i dostajesz 52 banknoty po 500 EUR.

    > Może trzymałeś forsę w SKO lub Banku Spółdzielczym w Pcimiu? :)

    Nigdy nie mialem konta w takim czyms...

    a do tego nigdy wiecej niz 1000$ nie mialem na koncie w PL.

    Raz mialem 11 tys $ w CITI, to wyplacili jak im bylo ok....

  • 16. Data: 2007-01-30 10:53:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 30 Jan 2007 03:22:14 +0100, kjvirtual napisał(a):

    > Raz mialem 11 tys $ w CITI, to wyplacili jak im bylo ok....

    Jeśli działałeś z zaskoczenia, to normalne. Ale jeśli wypłatę awizujesz
    kilka dni wcześniej i zażyczysz sobie w grubych, to zazwyczaj sprawa
    jest do załatwienia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2007-01-30 18:59:12
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Jeśli działałeś z zaskoczenia, to normalne. Ale jeśli wypłatę awizujesz
    > kilka dni wcześniej i zażyczysz sobie w grubych, to zazwyczaj sprawa
> [...]

    Zlecilem przy otwieraniu konta, ze za 3 dni sobie przeleje kase przez Citibnak
    Global Transfer, gdzie odrazu sa pieniadze na koncie, ale nie znaja tego i nie
    uwierzyli chyba. Kase przelalem jak szedlem do banku, jak dosedlem, to juz byla
    kasa i wyplacilem.

  • 18. Data: 2007-01-30 19:37:56
    Od: "Al Gore" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > uwierzyli chyba. Kase przelalem jak szedlem do banku, jak dosedlem, to juz byla

    Jako ze dlugo mnie nie ma juz w PiSland wiec nie jestem na biezaco, ale ok dwa
    lata temu byly przymiarki do EuroElixira czy to już działa, miała być też
    ograniczona prowizja zdaje sie do jednego EURO (albo nie wiecej niz za
    krajowy) za przelew w EUR czy to w PL czy do krajow EU, ale fakt faktem
    walizkatransfer jest najlepszym i najszybszym srodkiem

  • 19. Data: 2007-01-31 11:11:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Anna"
    > mam ok 26,000 euro chciałabym przelac z jednego konta na drugie
    > ,,,pani w okienku powiedziała ze przelew taki kosztuje ok 1000 zł
    > ... co zrobic aby nie placic takiej prowizji??

    a) podac jaki to bank i w jakim banku drugie konto
    - z tego co wiem wszystkie banki maja gorne ograniczenia prowizji
    np na 300 zl
    - w tym samym banku robi sie wyplate gotowkowa,
    a druga osoba robi wplate na swoje konto i taka operacja nic nie
    kosztuje
    b) jak nic nie pomaga to ochrona wynajeta moze przeniesc forse z banku
    do banku
    i wtedy jest taniej niz taka prowizja 1000 zl
    *** blad ***

  • 20. Data: 2007-01-31 22:36:09
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No i unikniesz "pomyłki" dwukrotnego przewalutowania, o którą się będziesz potem
    procesować trzy lata.....
    JaC

    > walizkatransfer jest najlepszym i najszybszym srodkiem

    It has removed 2992 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!