    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak to jest z zajęciem komorniczym za mandat?
    Date: Fri, 19 Mar 2010 11:18:23 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    może nie jakoś nagminnie, ale regularnie co jakiś czas
    wraca na grupę temat przymusowego zajęcia konta na rozkaz
    jakiejś tam instytucji państwowej (dla mojego pytania nie
    jest istotne czy poprawnie nazwę ten podmiot komornikiem
    czy chodzi o urzędnika skarbowego) chodzi mi o mechanizm
    naliczania opłat przez banki za zajęcie przymusowe

    przykładowo mandat 500 zl na koncie 500zł (załóżmy że na
    innych rachunkach w tym samym banku jest kwota akurat
    równa tej wolnej od zajęcia a calą kwotę 500zł z mojego
    przykładu bank mógłby zająć) co robi bank jeśli oplata 30zł?

    1) przekazuje urzędnikom 500zł, a konto debetuje na 30zł?
    2) przekazuje 470zł, 30zł opłata, z następnego wpływu
    zajęcie 30zł i następna opłata 30zł?3) jakoś jeszcze inaczej?