  • 21. Data: 2014-01-03 11:58:53
    Temat: Re: jaka karta do platnosci zagranicznych
    Od: "C." <c...@g...com>

    > taaa...np. Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Litwa

    Akurat do Czech i temu podobnych stosuję z powodzeniem kartę dolarową w kantorze
    Aliora a to dlatego że dla nietypowych walut typu czeskie korony transakcje i tak
    byłyby rozliczone najpierw na dolary (dlatego że to jest waluta rozliczeniowa kart
    Mastercard Aliora). Co istotne kurs przeliczenia jest (a przynajmniej jeszcze
    niedawno był) całkiem dobry. Z resztą samemu można podejrzeć tutaj
    https://www.mastercard.com/global/currencyconversion
    / wybierając dzień rozliczenia i dolara jako base currency

    Całe rozliczenie wygląda tak, że transakcja dajmy na to w czeskich koronach
    przeliczana jest na dolary i to już koniec rozliczenia. Dla innych walut będzie
    pewnie podobnie. Jedyna kwestia to żeby wcześniej kupić sobie dolary po korzystnym
    kursie wtedy i ostateczny przelicznik będzie całkiem ok.

    C.

  • 22. Data: 2014-01-03 19:55:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 02:20:40 +0100, jakson napisał(a):

    > Ostatnio placilem w EUR debetowka Alior Sync i kurs wyszedl
    > korzystniejszy od Alior Kantor.
    > Zdziwilem sie, i to kilka razy.

    Ale kurs rozliczonej transakcji czy tylko blokady?

    Xenocide

  • 23. Data: 2014-01-04 00:44:50
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 16:31:33 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Może a dlaczego niby nie. To zwykłe konto walutowe, które dodatkowo
    > powiązane jest z kantorem.

    Dzięki!

    --
    Pozdrowienia,