  • 11. Data: 2011-03-29 08:14:38
    Temat: Re: jaki bankomat daje 10 zł?
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ims2od$ko4$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wierzę w taką elastyczność. IMHO to zależy od polityki banku lub
    > sieci.
    > Z tych co korzystam: Euronet deklaruje, że minimalny nominał to 50 PLN, a
    > Cah4you 20 PLN.

    Pytanie było o bankomaty banków, nie ogólne
    Różne banki pakowały 10zł do swoich bankomatów.
    Wg moich obserwacji zależało to od miejsca bankomatu, nie było jednakowe
    wszędzie.
    Czasami potrzebne 10zł, czasami korzystne są 200zł. Razem w jednym
    bankomacie takiego czegoś nie widziałem.
    10zł już dawno w okolicznych bankomatach nie widziałem. Najczęściej pakują
    50 i 100zł lub 20 i 100zł

  • 12. Data: 2011-03-29 16:15:53
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-29 10:14, .sp pisze:

> [...]
    > bankomacie takiego czegoś nie widziałem.
    > 10zł już dawno w okolicznych bankomatach nie widziałem. Najczęściej

    Pierdolisz w kazdym WBK wydaje 10zl.

  • 13. Data: 2011-03-29 23:23:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-29 09:00, .sp pisze:

    > Użytkownik<c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy, o ile go takimi załadują
    > malutkich marketach.

    A bankomat PKO w wielkim gmachu niedaleko Sadyba Best Mall ma 10-tki.
    No tak to przecież wiocha ;-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-03-29 23:25:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-29 10:09, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Wpłatomat i bankomat w jednym urządzeniu. Po lewej szczelina do wypłacania,
    > po prawej do wpłacania.

    Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-03-30 05:39:01
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 28 Mar, 22:53, " " <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > witam
    >
    > jakie bankomaty tzn. jakich bankow daj wyp acic 10 z

    np. Bank Spoldzielczy w Wieliczce ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2011-03-30 19:05:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Sprawdź w bankomacie PKO.

    Nie ma takiego banku.

    PKO BP daje 20-tki, natomiast "żubr" to i owszem 10 zł wypłaci.
    Poza tym BZWBK, niektóre banki spółdzielcze.

    Przy czym widziałem już takie bankomaty BZWBK, które 10-tek nie wypłacają,
    ale ciężko mi powiedzieć, czy akurat nie miały, czy bank ma taką politykę.

  • 17. Data: 2011-03-30 21:32:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-30 01:25, animka pisze:

    > Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

    W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

  • 18. Data: 2011-03-30 22:29:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-30 23:32, Wojciech Nawara pisze:

    > W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

    :-)

    W Aliorze nie widziałam w ogóle wpłatomatów. A co dopiero wpłatomatów z
    bankomatami.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-03-31 07:08:00
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Pierdolisz w kazdym WBK wydaje 10zl.

    Aleś ty pewny siebie
    Jedyny bankomat BZWBK w mojej wsi 10zł nie wydaje

  • 20. Data: 2011-03-31 15:00:31
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

    Ogromna większość spółdzielczych.

    pozdrawiam