  • 21. Data: 2011-03-31 16:11:57
    Temat: Re: jaki bankomat daje 10 zł?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ogromna większość spółdzielczych.

    Ale tej większości to jest mniejszość. Blisko mam tylko bankomat Banku
    Polskiej Spółdzielczości. I chociaż często wypłaca 10-tki, to tylko zamiast
    20-tek. Dyszki nie wypłacisz.

  • 22. Data: 2011-04-01 09:30:33
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > Ale tej większości to jest mniejszość.

    Mniejszość?? Ja właśnie specjalnie po to wyrobiłem kartę w DB, żeby móc
    bezprowizyjnie w bankomatach spółdzielczych i PKO wypłacać. :-) Właśnie
    dlatego że tych bankomatów jest dużo i są najlepiej porozmieszczane (a do
    tego często jedyne w mniejszych miejscowościach).

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-04-01 09:39:06
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    A jeszcze odnośnie wypłat dyszek - czasem bankomat nie "chwali się" tą
    możliwością i nie ma tej kwoty w domyślnie proponowanych (są podane
    wielokrotności 20 czy 50). Ale jak wpisze się jako własną kwotę 10zł czy jej
    wielokrotność to bez problemu wypłaca.

  • 24. Data: 2011-04-01 11:34:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >możliwością i nie ma tej kwoty w domyślnie proponowanych (są podane
    <wielokrotności 20 czy 50). Ale jak wpisze się jako własną kwotę 10zł czy

    Ja spotkałem tylko takie przypadki, że na ekranie zaczyna się o 50 i
    wielokrotności, a po wpisaniu 20 wypłaci.