  • 1. Data: 2002-08-19 11:34:24
    Temat: jeszcze e bilet
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Bilety sprzedawane w systemie eBilet są droższe niż w kasach teatralnych -
    jest to niezbędne aby pokryć koszty prowizji Centrum Autoryzacyjnego PolCard
    S.A. rozliczającego transakcje kartami płatniczymi oraz koszty budowy,
    bieżącego utrzymania, reklamy i promocji serwisu www.eBilet.pl.

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-19 11:49:24
    Temat: Re: jeszcze e bilet
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Bilety sprzedawane w systemie eBilet są droższe niż w kasach teatralnych -
    > jest to niezbędne aby pokryć koszty prowizji Centrum Autoryzacyjnego
    PolCard
    > S.A.

    ROTFL - a nie bylo gdzies kiedys ze jest to niezgodne z prawem podwyzszanie
    ceny w celu pokrycia prowizji?

    Jak na razie na maila nie odpisali :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-19 11:58:34
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > ROTFL - a nie bylo gdzies kiedys ze jest to niezgodne z prawem
    podwyzszanie
    > ceny w celu pokrycia prowizji?
    Zdaje się, że _tu_ akurat nie. Nie sprzedają za gotówkę wogóle. Inna sprawa,
    że raczej nie wróżę im sukcesu(na podstawie swoich wcześniejszych
    doświadczeń
    z nimi) Owszem kupiłem parę biletów,ale nie tak wyobrażałem sobie rezerwację
    on line. A teraz jeszcze ta prowizja.

    KJ