  • 1. Data: 2011-09-03 18:19:05
    Temat: karta kredytowa WIZZ Citi
    Od: Bartosz <b...@o...pl>

    Jako, ze mam w planach majowke w Barcelonie założyłem KK Citi Wizz i
    wychodzi mi ze jest realna szansa na darmowy bilet przy moich wydatkach
    i cenach biletow w WIZZ.
    Pytanie jest takie :
    -gdzie widać te uzbierane punkty ( złotówki ) - logowałem sie do Citi i
    tam nigdzie nie ma zakładki CIUŁACZ PKT albo cos takiego
    - mam tez konto w WIZZ - czy to jest w ogole jakoś połączone ?
    Pozdrawiam,
    Bartosz

  • 2. Data: 2011-09-04 07:29:23
    Temat: Re: karta kredytowa WIZZ Citi
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Bartosz <b...@o...pl> napisał(a):
    > -gdzie widać te uzbierane punkty
    Chyba tylko na infolinii można sprawdzić ile mamy pkt.

    > - mam tez konto w WIZZ - czy to jest w ogole jakoś połączone ?
    Połączone nie jest, ale przy składaniu wniosku podawało się adres email który
    ponoć ma być taki sam jak identyfikator konta w Wizz. Ale można go zmienić
    zlecając przelanie pkt.

    Generalnie nikt (nawet Citi) nie wie jak to będzie wyglądało. Wyjdzie w
    praniu...

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2011-09-04 17:20:10
    Od: Bartosz <b...@o...pl>

    > Generalnie nikt (nawet Citi) nie wie jak to będzie wyglądało. Wyjdzie w
    > praniu...

    To ciekawe , bo z teoretycznego punktu widzenia to pierwsi uzytkownicy
    juz maga miec ilosc pkt na "darmowy" bilet

  • 4. Data: 2011-09-07 19:12:23
    Od: Bartosz <b...@o...pl>

    Dzisiaj nie wytrzymałem i zadzwoniłem na infolinie i rzeczywiście nikt
    nic nie wie i spuscili mnie na drzewo tzn. prosze zadzwonic do WIZZ
    AIR, ja tylko moge przelac punkty. ( moje pytanie dokad odp. do WIZZ AIR )
    A zadałem dosc podstawowe pytanie odnosnie o login do konta w WIZZ i
    generalnie jak to wyglada i czy da sie przyporzadkowac te punkty do
    istniejacego wczesniej konta w WIZZAIR ( tzn. zalozonego przed karta WIZZ ).
    A kontakt do WIZZAIR to tylko jakies audiotele, wiec chyba odpuszcze i
    zobaczymy co bedzie po 3 miesiacach jak maja przelac te punkty
    uzbierane. I tak na razie nigdzie nie lece.
    Ale amatorszczyzna straszna - a niby taki powazny bank.

    Bartek