  • Data: 2005-05-30 07:47:10
    Temat: karta płatnicza
    Od: net <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś tu kiedyś mówił że jeśli po tygodniu blokada kwoty wpłacanej zostanie
    przez bank zdjęta i ja wypłacę pieniądze a dopiero wtedy przyjdzie
    (spóźnione) polecenie przelania pieniędzy od sprzedawcy, to bank mnie
    obciąży debetem. Ale jak to się ma do sytuacji gdy mam konto które nie
    dopuszcza debetu ? Ktoś sugerował też że wtedy żadna transakcja obniżająca
    stan konta poniżej zero nie będzie dopuszczona przez bank? Więc jak w
    końcu, obciążą mnie debetem czy nie ?