  • 11. Data: 2005-05-30 09:53:28
    Temat: Re: karta płatnicza
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    net napisał(a):

    > Jeszcze mam pytanie jaka jest szansa odzyskania pieniędzy jeśli ktoś
    > dokonywał transakcji zdalnej wykorzystując dane mojej karty.

    Raczej stuprocentowa.

    > Bank
    > odpowiada dopiero za takie transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty.

    Znowu mylisz dwie sytuacje. Zgubienie/kradzież karty i nieautoryzowane
    wykorzystanie numeru karty.

    > co jeśli np nieuczciwa firma obciąży mnie za dwa towary zamiast za jeden
    > ?

    Reklamacja.

    > Zwróci mi bank pieniądze?

    Tak.

    > A może powinienem na bieżąco obserwować
    > takie transakcje i do kilku godzin czy dni reklamować w banku żeby nie
    > dopuścili do transakcji?

    Jak chcesz nie dopuścić do czegoś, co już nastąpiło?

    A po drugie - mam wrażenie, że już Ci wyjaśniłem, że to nie bank
    decyduje sobie którą transakcję zaksięgować, a którą nie.

  • 12. Data: 2005-05-30 10:22:25
    Od: net <n...@n...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Raczej stuprocentowa.

    a jak bankowi udowodnię że to nie ja dokonałem transakcji jeśli została
    dokonana z Polski ?

  • 13. Data: 2005-05-30 10:27:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    net napisał(a):

    > a jak bankowi udowodnię że to nie ja dokonałem transakcji jeśli została
    > dokonana z Polski ?

    Inaczej: to bank powinien udowodnić Tobie, że ją wykonałeś.

  • 14. Data: 2005-05-30 13:04:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    net wrote:

    > a jak bankowi udowodnię że to nie ja dokonałem transakcji jeśli została
    > dokonana z Polski ?

    Pisząc do banku reklamację, w której oświadczasz, że to nie ty dokonałeś
    transakcji.
    Teraz kolej na bank, który ma ci udowodnić, że skłamałeś i capnać przy
    okazji za tyłek za składanie fałszywych oświadczeń. Za to już coś grozi.

  • 15. Data: 2005-05-30 17:19:51
    Od: net <n...@n...pl>

    a dlaczego w regulaminie konta jest:
    "klienta obciążają operacje dokonane przy użyciu karty na odległość, mimo
    iż karta została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia"

    a powinno być:
    "klienta obciążają operacje dokonane przez klienta przy użyciu karty na
    odległość, mimo iż karta została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia"

  • 16. Data: 2005-05-30 21:56:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    net napisał(a):
    > a dlaczego w regulaminie konta jest:
    > "klienta obciążają operacje dokonane przy użyciu karty na odległość,
    > mimo iż karta została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia"

    No bo obciążają. _WSZYSTKIE_. Ale nigdzie nie jest napisane, że nie
    można reklamować.