  • 11. Data: 2009-02-28 20:00:09
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lbz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:goc4cr$s08$1@news.wp.pl...

    > czy w millenium mozna miec dostep do rachunku karty przez net nie majac
    > konta osobistego?

    Można.

    > czy widac tez blokady autoryzacyjne czy tylko obciazenia?

    Nie jestem absolutnie pewien, bo używam tych KK tylko do przelewów, ale
    Mithos pisze, że można, znaczy można.

    > czy mozna zmienic pin w bankomatach?

    Przypuszczam, że można. A na pewno można przez internet.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3896 (20090228) __________

    http://www.eset.com

  • 12. Data: 2009-02-28 20:36:40
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    lbz wrote:
    > Jak banki okreslaja oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji na postawie
    > bankowego tytulu egzekucyjnego w swoich umowach? Jak jest gdzie indziej?
    > Szczegolnie interesuje mnie Lukas, Millenium,
    > ING, BZWBK, Nordea, Raiffeisnen.

    BZWBK dwukrotność

  • 13. Data: 2009-02-28 20:38:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

> [...]

    AFAIK, po prostu jest zawsze 100.000 zł.

  • 14. Data: 2009-02-28 20:46:24
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    swoja droga co to za cudo w umowie karty millenium:

    "
    Posiadacz karty głównej wyraża zgodę na dokonanie przez Bank przelewu
    wierzytelności z tytułu Umowy na rzecz

    towarzystwa funduszy inwestycyjnych tworzącego fundusz sekurytyzacyjny oraz
    funduszu sekurytyzacyjnego, o których

    mowa w art. 92c ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ("
    Ustawa Prawo bankowe") jak również na rzecz

    podmiotu emisyjnego, o którym mowa w art. 92a ust. 3 Ustawy Prawo bankowe.
    Ponadto, zgodnie z art. 92c ust. 1 Ustawy

    Prawo bankowe, Posiadacz karty głównej poddaje się egzekucji, w zakresie
    roszczeń wynikających z Umowy do kwoty:

    _____________________________ PLN (słownie:

    _____________________________________),
    na rzecz

    wyżej wskazanego funduszu sekurytyzacyjnego, który nabędzie wierzytelność z
    tytułu Umowy. Fundusz sekurytyzacyjny

    może wystąpić o nadanie oświadczeniu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym,
    klauzuli wykonalności w terminie do 24

    miesięcy od daty rozwiązania Umowy.

    2. Posiadacz karty głównej wyraża zgodę"

    zwroccie uwage, ze nie chodzi tutaj o bank, tylko o egzekucje przez jakis
    fundusz sekurytyzacyjny

  • 15. Data: 2009-02-28 21:02:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > zwroccie uwage, ze nie chodzi tutaj o bank, tylko o egzekucje przez jakis
    > fundusz sekurytyzacyjny

    Takie rzeczy robi się po to, aby można było trochę manipulować wynikiem
    netto banku. Nieściągalne wierzytelności sprzedać przekazać takiemu
    funduszowi.

  • 16. Data: 2009-02-28 21:27:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 19:55:50 +0100, Mithos napisał(a):

    > mBank 20 krotność ?

    W Multi chyba tyle samo?
    W Polbanku też potworna kwota jest wpisana. Fajny jest Alior --
    dwukrotność limitu karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2009-02-28 21:48:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lbz" <s...@w...pl> wrote in message

    > zwroccie uwage, ze nie chodzi tutaj o bank, tylko o egzekucje przez jakis
    > fundusz sekurytyzacyjny

    Proponowalbym najpierw nadrobic braki i dowiedziec czym jest sekurytyzacja.
    Sekurytyzacja pasuje do egzekucji jak piesc do nosa.

    MK

  • 18. Data: 2009-02-28 22:03:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > W Multi chyba tyle samo?

    Ja mam 400k PLN w Multi.

    Sprawdziłem i w Citi mam 50k PLN.

    > W Polbanku też potworna kwota jest wpisana. Fajny jest Alior --
    > dwukrotność limitu karty.

    Zaczynam myśleć nad Aliorem zwłaszcza, że niedaleko otworzyli nowy
    oddział czynny poza moimi godzinami pracy.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-02-28 22:03:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > W mBanku chyba jest ograniczenie do 400.000 zł, bo tyle mam dla VP (i to
    > wychodzi mniej niż 6-krotność). 100.000 zł mam na KK z limitem 5k.

    Ja na Aquariusie też mam 400k PLN.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-02-28 22:09:25
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Proponowalbym najpierw nadrobic braki i dowiedziec czym jest
    > sekurytyzacja. Sekurytyzacja pasuje do egzekucji jak piesc do nosa.

    To przeczytaj jeszcze raz: