  • 1. Data: 2012-06-07 14:47:50
    Temat: kk BZWBK - wiśnie
    Od: " bastian83" <b...@g...pl>

    Witam,
    z tego co widzę to nikt jeszcze o ty nie pisał, a można przytulić 50 wisienek.

    Pozdrawiam
    bastian83

  • 2. Data: 2012-06-07 14:49:20
    Temat: Re: kk BZWBK - wiśnie
    Od: " bastian83" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bastian83 <b...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > z tego co widzę to nikt jeszcze o ty nie pisał, a można przytulić 50 wisienek.
    >
    > Pozdrawiam
    > bastian83

    heh, zapomniałem o linku :)
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikros
    ite/oferta-na-klik/na-
    klik.html#

  • 3. Data: 2012-06-07 18:29:44
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 14:49, bastian83 pisze:
    > bastian83 <b...@g...pl> napisał(a):
    >

    > heh, zapomniałem o linku :)
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikros
    ite/oferta-na-klik/na-
    > klik.html#

    Cóś nie tak:(

    Przepraszamy
    Przykro nam, ale wybrana przez Ciebie strona nie została znaleziona. W
    celu odnalezienia potrzebnych informacji prosimy o wykonanie jednej z
    poniższych czynności:

    sprawdzenie czy adres poszukiwanej strony został poprawnie
    wprowadzony w pasku adresu przeglądarki internetowej
    skorzystanie z wyszukiwarki

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 4. Data: 2012-06-07 18:40:53
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-07 18:29, Ebald pisze:

> [...]
    > poniższych czynności:
    >
    > sprawdzenie czy adres poszukiwanej strony został poprawnie wprowadzony w

    Link wyżej masz rozwalony na dwie linie. Skopiuj cały link to będzie
    działać ;)

  • 5. Data: 2012-06-07 19:01:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " bastian83" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > z tego co widzę to nikt jeszcze o ty nie pisał, a można przytulić 50 wisienek.

    Mam się sprzedać za 50 PLN? Dziękuję, postoję.

  • 6. Data: 2012-06-07 19:10:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " bastian83" jqq80g$fi9$...@i...gazeta.pl

    > http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikros
    ite/oferta-na-klik/na-klik.html#

    Ja chętnie wezmę, o ile mi dadzą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-06-07 19:26:03
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    Chciałem wziąć, ale mnie olali, zadzwonili i powiedzieli że jedynie
    mogą mi pokonsolidować to co mam.
    No i chyba zamknę u nich konto, nie się sami pokonsolidują.

  • 8. Data: 2012-06-07 19:39:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerry ." 0...@n...goo
    glegroups.com

    : Chciałem wziąć, ale mnie olali, zadzwonili i powiedzieli że jedynie
    : mogą mi pokonsolidować to co mam.
    : No i chyba zamknę u nich konto, nie się sami pokonsolidują.

    -- Panie doktorze, mam zawroty głowy...
    Czy to znaczy, że mam uszkodzony kręgosłup moralny?...
    -- Nie. To efekt zielonych kartek.
    -- Panie doktorze, na boisku są kartki
    żółte i czerwone, nie zielone...
    -- Ale w BZ WBK są karty zielone.
    -- To by były zawroty dupy, nie głowy...
    -- Niby tak, ale że ruch jest względny...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-06-08 12:28:28
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    niestety postepując zgodnie z tym co tu napisali

    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikros
    ite/oferta-na-klik/na-klik.html#

    w zakładce Oferta dla ciebie - mi nic nie przedstawili - żadnej oferty

    byc może wg nich nie korzystam aktywnie z konta

    a swoją droga denerwują mnie takie promocje w których bank dowolnie wg swojego
    widzimisie decyduje. No bo co to jest warunek: "aktywne korzystanie z konta" -
    ale co to znaczy?

  • 10. Data: 2012-06-08 12:58:13
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    IMO szkoda czasu i atłasu - w BPH przy obrotach 1600 zł/mies. masz co
    miesiąc 25 zeta bez proszenia się.

    Pozdrawiam
    mohonk