    Date: Fri, 09 Jun 2006 18:42:33 +0200
    From: Ra <adres.w@stopcce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kk citi i warunki przyznania

    kurcze napaliłem się na kk citi - zniżki w sklepach z których korzystam,
    opłaty rachunków itp i dostałem decyzję odmowną :(. Trochę mnie to
    zaskoczyło bo mbank sam proponuje mi ichniejszą gold gdzie min. limit
    jest 10tys a ja chciałem tylko parę tys - chociaż nie pytali więc im
    tego nie powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt
    wcześnie nie zgodziłem się na ubezpieczenie

    P. Arek