  • 11. Data: 2010-03-26 22:00:30
    Temat: Re: kk keep it simple
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-26 22:45, Bogdan B. pisze:

    > To w takim razie załapałeś się na inną procedurę.
    > Mnie kurier przywiózł umowy bez podpisu przedstawiciela banku.
    > Zabrał obie kopie.

    i kiedy dostales w koncu swoja?

  • 12. Data: 2010-03-26 22:33:45
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-26 23:00, PP pisze:

    > i kiedy dostales w koncu swoja?

    Jak na razie nie dostałem. Czekam coś koło tygodnia.

  • 13. Data: 2010-04-21 01:05:53
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Krzysiek Z. pisze:
    > Użytkownik "PP" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > prawda

    > wypełniłem wniosek w necie.
    > po kilku dniach zadzwonił konsultant - wszystko ustaliliśmy przez telefon.
    > kurier przywiózł kartę i umowę - podpisałem umowę i wziąłem kartę.
    > nie musisz dawać żadnego ksera dowodu kurierowi, powiedz, że nie masz i
    > potem doślesz scan mailem (ja tak zrobiłem).

    > widać jedno i drugie. blokady pojawiają się przeważnie tego samego dnia,
    > chyba że jest weekend.

    > nie

    1 - Jesli sie nie ma zadnych ich produktow, mozna razem z wnioskiem o KK
    wnioskowac o dostep przez net?
    2 - Czy istnieja jakiekolwiek limity autoryzacyjne, na typy transakcji,
    jesli nie przez net to ustawiane we wniosku lub telefonicznie z
    konsultantem?
    3 - Czy mozna ustawic osobne limity autoryzacyjne dla KK glownej i KK
    dodatkowej?
    4. Czy mozna przy skladaniu wniosku przeniesc do nich KK z innego banku?

    Interesuje mnie ta KK jako opcja przy wyrobieniu KK dodatkowej do
    wykorzystywania przez studiujacego syna. Niedlugo mija mi 3 lata w Citi
    i nie wiem jakie warunki dostane przy przedluzeniu. Potzrebuje
    bezplatnej KK dodatkowej z mozliwoscia ustawienia na niej limitow
    transakcyjnych. Jako alternetywe bralem dotychczas poswiecenie 18 zl
    rocznie i wyrobienie KK dodatkowej do KK z mBanku.

  • 14. Data: 2010-07-09 18:56:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    > czyli to nie jest poglad od razu tylko z opoznieniem?

    > szkoda :(

    Dla porządku - żeby nie było fałszywej informacji dla tych, co
    umieją googlać :-)

    Już można - od czasu zmiany systemu - mieniać zarówno limit
    dzienny wypłat gotówki, jak i transakcji bezgotówkowych.

    witrak()