  • 1. Data: 2008-11-27 09:20:25
    Temat: kk w mBank i autolmatyczna splata
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Pytanko mam, ustawilem automatyczna splate 5%, termin splaty minimalnej 22
    grudnia, teraz zostal mi przeslany wyciag, czy srodki mam zapewnic do splaty
    do 22 grudnia do godz. 20 czy kiedy ? Bo nie wiem czy wylaczyc to, bo chwilowo
    mam (za)malutka kwote na rachunku.

  • 2. Data: 2008-11-27 09:24:35
    Temat: Re: kk w mBank i autolmatyczna splata
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    autor <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > do 22 grudnia do godz. 20 czy kiedy ? Bo nie wiem czy wylaczyc to, bo chwilowo

    przy okazji pytanie odnosnie liczenia odsetek.

    Czy jezlei wykonalem 5 transakcji
    1. na kwote 100 zl
    2. na kwote 200 zl
    3. na kwote 50 zl.
    4. na kwote 400 zl
    5. na kwote 30 zl.
    (chronologia zachowana)
    odestki zostaly mi policzone w wysokosci powiedzmy 13 zl.
    wplacilem kwote 350 zl.
    to teraz odsetki leca w nastepnym miesiacu od calosci czy od sumy transakcji
    3, 4 i 5 ? Bo wplata pokryla odsetki oraz calosc transakcji 1 oraz 2 .

    pozdrawiam